• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار چمگردان:

گروه‌های جهادی موتور محرک توسعه و محرومیت زدایی هستند/۱۵۸۹ نفر در چمگردان ویزیت رایگان شدند

  • کد خبر : 37780
  • 27 مهر 1402 - 22:34
گروه‌های جهادی موتور محرک توسعه و محرومیت زدایی هستند/۱۵۸۹ نفر در چمگردان ویزیت رایگان شدند
شهردار چمگردان گفت: حضور قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی در شهر چمگردان با هدف امید افزایی، ارتقا سلامت شهروندان و کاهش هزینه‌های درمانی نیازمندان شهر در چمگردان رقم خورد و با حمایت خیرین، متخصصان و کادر درمان و  حضور بیش از ۸۰ نفر از متخصصان، پزشکان، روانپزشکان، مشاوران و... به بیش از هزار و   ۵۸۹ نفر خدمات متفاوت ارائه شد و خوشبختانه براساس نظرسنجی صورت گرفته شاهد رضایتمندی ۹۸ درصدی رضایتمندی مراجعه کنندگان بودیم. 

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه گروه‌های جهادی با اراده خود می‌توانند موتور محرک توسعه و محرومیت زدایی باشند، اظهار کرد: امید آفرینی در این مقطع زمانی در سطح جامعه، نیازمند توجه جدی به مسائل فرهنگی، بهداشتی، تربیتی، سبک زندگی ایرانی – اسلامی و نشاط اجتماعی بوده و استفاده از توانمندی و ظرفیت گروه‌های جهادی نقش بسزایی در تحقق این مهم دارد.

وی افزود: اقدامات جهادی علاوه بر این که موجب رسیدگی به اقشار ضعیف و کم برخوردار مناطق مختلف شهرها و روستاهای ایران می‌شود فرصتی را برای گروه‌های جهادی فراهم می‌کند تا در کنار حرفه اصلی خود خدمت‌رسانی را گسترش دهند و امروز شاهد هستیم جهادگران همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با روحیه مطالبه‌گری در مسیر رفع مشکلات اقشار نیازمند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

شهردار چمگردان با بیان اینکه در تلاش هستیم محرومیت را با مدیریت جهادی از چهره شهر بزداییم، گفت: گروه‌های جهادی همچون قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی با توان مضاعف و انگیزه و روحیه بالا به عنوان گروه جهادی فرا جغرافیایی مشغول فعالیت هستند و با توجه به وظایفی که برای مدیریت شهری در حوزه ارتقا سلامت جامعه تعریف شده شهرداری چمگردان برآن شد با دعوت از گروه‌های جهادی در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان گام بردارد.

وی با بیان اینکه از دیرباز شاهد نقش خیران در رشد و شکوفایی جامعه بوده‌ایم، تصریح کرد: حضور قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی در شهر چمگردان با هدف امید افزایی، ارتقا سلامت شهروندان و کاهش هزینه‌های درمانی نیازمندان شهر در چمگردان رقم خورد و با حمایت خیرین، متخصصان و کادر درمان و  حضور بیش از ۸۰ نفر از متخصصان، پزشکان، روانپزشکان، مشاوران و… به بیش از هزار و   ۵۸۹ نفر خدمات متفاوت ارائه شد و خوشبختانه براساس نظرسنجی صورت گرفته شاهد رضایتمندی ۹۸ درصدی رضایتمندی مراجعه کنندگان بودیم.

پوربافرانی تقویت امیدآفرینی و فرهنگ ایثار را از نتایج فعالیت‌های جهادی دانست و ادامه داد: هدف والای ما به عنوان خادمان شهروندان در مدیریت شهری خدمت به شهروندان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است و قطعاً با افزایش تعاملات مدیریت شهری با گروه‌های جهادی می‌توان اقداماتی را به مرحله اجرا رساند که ثمره آن کسب رضایت‌مندی شهروندان خصوصاً اقشار نیازمند است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در بحث عمران و آبادی شهرهای ایران تاکنون اقدامات خوبی انجام داده‌اند، اضافه کرد: گروه‌های جهادی نقش محوری در متحد کردن دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات شهرهای ایران دارند و تحقق این مهم در شهرهای شهرستان لنجان سبب خواهد شد برخی موانع و مشکلات موجود برطرف شده و در نهایت چهره فقر از برخی محلات و بافت فرسوده شهر پاک شود.

شهردار چمگردان با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری همواره پشتیبان و حامی گروه‌های جهادی بوده است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری چمگردان از فعالیت گروه‌های جهادی شهرستان که دارای انگیزه و برنامه منسجم که تفکر کار جمعی دارند حمایت و پشتیبانی کرده و از هر اقدام قانونی که نیاز به تسهیل گری در امور این عزیزان را دارد، دریغ نخواهیم کرد. وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با تسهیلگری در مسیر ارتقای حجم و سطح فعالیت گروه‌های جهادی گام برداشته تا مشکلات شهروندان نیازمند شهر تا حد قابل قبولی مرتفع شود.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.