• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

«طوفان الاقصی» موازنه قدرت را در منطقه به نفع مقاومت تغییر داد

  • کد خبر : 37808
  • 28 مهر 1402 - 17:00
«طوفان الاقصی» موازنه قدرت را در منطقه به نفع مقاومت تغییر داد
امام جمعه زرین شهر گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه خلاف قوانین بین المللی بوده و این رژیم وحشی با استفاده از بمب‌های ممنوعه به مراکز درمانی و منازل مردم بی دفاع حمله کرده و کودکان مظلوم و بی دفاع را به خاک خون می‌کشد و این جنایات وحشیانه در مقابل چشمان سازمان‌های مدعی حقوق بشر رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر با اشاره به حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: قتل عام مردم بی دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان توسط رژیم غاصب صهیونیستی نشانه شکست مفتضحانه آنان در برابر عملیات طوفان الاقصی است.

وی با بیان اینکه «طوفان الاقصی» موازنه قدرت را در منطقه به نفع مقاومت تغییر داد، افزود: این رژیم جعلی وقتی به دریافت که دنیا شکست امنیتی و اطلاعاتی آنها را به نظاره نشسته و هیمنه پوشالی اسرائیل درهم شکسته است، برای برون رفت از این شکست دست به حمله‌های وحشیانه علیه مردم بی دفاع، مراکز درمانی و… زد تا بتواند ذهن جهانیان را از آثار عملیات طوفان الاقصی گمراه کند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی توسط اسرائیل تصریح کرد: جنایات ۷۵ ساله صهیونیست‌ها در فلسطین به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست و طی این سال‌ها سردمداران رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان پر مدعای آنها دست به جنایت‌های بسیاری علیه مردم فلسطین زدند و این درحالیست که برای سایر کشورها قوانین ممنوعیت حمله به غیر نظامیان، مراکز درمانی و عدم استفاده از برخی بمب‌های ممنوعه را وضع می‌کنند.

وی ادامه داد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه خلاف قوانین بین المللی بوده و این رژیم وحشی با استفاده از بمب‌های ممنوعه به مراکز درمانی، مدارس و منازل مردم بی دفاع حمله کرده و کودکان مظلوم و بی دفاع را در آغوش مادرانشان به خاک خون می‌کشد و این جنایات وحشیانه در مقابل چشمان نهادها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر رخ می‌دهد.

آقایی با اشاره به تغییر تاریخ به قبل و بعد از طوفان الاقصی گفت: امروز امت اسلام در یکی از حساس‌ترین زمان‌ها به سر می‌برد چراکه حاکمان اسرائیل به شدت دچار سردرگمی شده‌اند و طوفان الاقصی به طور کامل قدرت تصمیم گیری آنها را مختل کرده است و باید توجه داشت عملیات مقاومت در حال توسعه به همه سرزمین‌های اشغالی است و ارتش اسرائیل ابتکار عملی ندارد.

وی با اشاره به نقش آمریکا در جنایات غزه اضافه کرد: در شرایطی که قدرت تصمیم گیری اسرائیلی‌ها مختل شده است، سردمدارن آمریکا با حضور خود در هیأت دولت اسرائیل به جهان اثبات کردند هر جنایاتی در غزه در حال رخ دادن است دستان آمریکایی‌ها در آن نمایان است و جهانیان خود شاهد هستند چگونه بمب‌های ساخته شده توسط آمریکا بر سر مردم مظلوم غزه فرود می‌آید.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به آمادگی مجاهدان جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: اگر اسرائیلی‌ها قصد داشته باشند عملیات‌های زمینی را علیه مردم غزه اجرایی کنند، مجاهدان جبهه مقاومت آماده حضور و مقابله با آنان هستند و عملاً وارد جهنم شده‌اند و کارشان تمام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.