• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زلزله خان زنیان شیراز ۷ مصدومی برجای گذاشت

  • کد خبر : 37820
  • 28 مهر 1402 - 17:40
زلزله خان زنیان شیراز ۷ مصدومی برجای گذاشت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در پی زمین لرزه ۴.۹ ریشتری تیم‌های ارزیاب هلال احمر به منطقه خان زنیان که کانون این زمین‌لرزه بوده است اعزام شده‌اند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، فرهاد سعدی امروز_ جمعه بیست‌وهشتم مهر_ اظهار کرد: در پی زمین‌لرزه ۴.۹ ریشتری ساعت ۲: ۱۳ دقیقه بامداد تاکنون هفت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این افراد اغلب به دلیل ترس ناشی از زلزله و حین فرار دچار مصدومیت شده‌اند که مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: پس از وقوع این زمین‌لرزه تیم مدیریت بحران استانداری و مسئولان مربوطه از منطقه بازدید داشتند که در پی بررسی‌های اولیه تخریب و خسارات مالی این زمین‌لرزه شدید نبوده و چند ترک‌خوردگی دیوار و سقف منازل مسکونی مشاهده شده است.

سعدی همچنین با بیان اینکه کماکان تیم‌های امدادی و ارزیاب در حال بازدید میدانی از مناطق روستایی و شهری خان زنیان هستند گفت: آرامش در منطقه حاکم و مردم به روال عادی در منطقه به سر می‌برند و خسارات مالی پس از بررسی متعاقباً اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.