• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

نجات مادر باردار با اقدام به‌موقع گشت پلیس راهور اصفهان

  • کد خبر : 37883
  • 29 مهر 1402 - 12:00
نجات مادر باردار با اقدام به‌موقع گشت پلیس راهور اصفهان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نجات جان یک مادر باردار با اقدام به‌موقع واحد گشت این پلیس و اسکورت آمبولانس حامل این مادر تا بیمارستان خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر متوقف شدن یک دستگاه خودروی آمبولانس حامل مادر باردار در گره ترافیکی ایجاد شده در بلوار کشاورز شهر اصفهان، بلافاصله واحد گشت پلیس راهور شهرستان اصفهان در محل حضور یافت و اقدام به بازگشایی مسیر کرد.

وی افزود: با توجه به پاره شدن کیسه آب مادر باردار و احتمال خفه شدن نوزاد، عوامل گشت پلیس راهور خودروی آمبولانس را وارد خط ویژه و آن را تا بیمارستان اسکورت کردند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با تلاش مأموران گشت پلیس راهور در بازگشایی مسیر و انتقال سریع و به‌موقع این مادر باردار به بیمارستان خطر مرگ حتمی برای مادر و فرزند رفع شد و نوزاد سالم متولد شد.

وی با اشاره به قدردانی خانواده مادر باردار و عوامل اورژانس از اقدام به‌موقع و سریع واحد گشت پلیس راهور، ادامه داد: شهروندان هنگام مواجهه با خودروهای آمبولانس مسیر را برای آنها باز کنند؛ چراکه متوقف شدن این خودروها در ترافیک ممکن است تهدیدی برای جان امدادخواهان باشد، بنابراین باید تمام افراد کمک کنند تا امدادگران به سرعت بیماران را به محل درمانی انتقال دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37883

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.