• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مخالفت قالیباف با افزایش بودجه صداوسیما + فیلم

  • کد خبر : 37984
  • 30 مهر 1402 - 13:30
مخالفت قالیباف با افزایش بودجه صداوسیما + فیلم
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره افزایش بودجه صدا و سیما گفت: تقویت صداوسیما باید انجام شود، اما این میزان زیاد است، بنابراین به کمیسیون ارجاع خواهد شد.

به گزارش نبض وطن، محمدباقر قالیباف درباره میزان اختصاص بودجه به سازمان صداوسیما در برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: در تنظیم سیاست‌های برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای سه دستگاه، یعنی حوزه دفاعی ۵ درصد، صداوسیما ۰.۷ درصد و قوه قضائیه حدود ۳ درصد از بودجه عمومی پیش‌بینی درصدی انجام شده بود که وقتی مصوبات مجمع محضر مقام معظم رهبری رفت، با اختصاص درصد برای قوه قضائیه و صداوسیما مخالفت شد و فقط برای بخش دفاع را پذیرفتند.

وی افزود: اما حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همان جا تأکید کردند از این دو دستگاه باید در برنامه هفتم پشتیبانی شود و نسبت به قبل تقویت شوند، یعنی ۰.۷ درصد افزایش پیدا کند، اما مبنای آن نباید درصد باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس پیشنهاد در برنامه هفتم توسعه بودجه صداوسیما نسبت به قبل حدود ۷۵ درصد افزایش پیدا می‌کرد که این میزان زیاد است. تقویت صداوسیما باید انجام شود، اما این میزان زیاد است، بنابراین به کمیسیون ارجاع خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.