• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

اردوی جهادی پزشکی در ورنامخواست برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 38590
  • 03 آبان 1402 - 19:53
اردوی جهادی پزشکی در ورنامخواست برگزار خواهد شد
شهردار ورنامخواست گفت: اردوی جهادی یک روزه قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ در مدرسه امام سجاد شهر ورنامخواست برگزار خواهد شد.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به حضور قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی در شهر ورنامخواست، اظهار کرد: مدیریت شهری ورنامخواست با هدف تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری آحاد افراد جامعه خصوصاً اقشار نیازمند از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر برگزاری اردوی جهادی پزشکی در این شهر حرکت کرد.

وی افزود: بخش مهمی از نیازهای اقشار نیازمند مربوط به بخش پزشکی بوده که به دلیل انجام کار تخصصی در این زمینه جز پزشکان نمی‌توانند خدمات لازم را ارائه کنند و قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی به عنوان گروه جهادی جغرافیا محور از این ظرفیت به خوبی برخوردار است.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه در شهر ورنامخواست حضور پیدا خواهد کرد تا خدمات رایگان درمانی از جمله خدمات پزشکی، دندانپزشکی، روانشاسی، مشاوره در زمینه مهارت و سبک زندگی و همچنین خدمات فنی مهندسی و… به جامعه هدف و شهروندان نیازمند این شهر ارائه شود.

وی اضافه کرد: پشتیبانی از این گروه توسط مدیریت شهری و خیرین انجام خواهد شد تا در کنار ظرفیت‌های موجود در قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی خدمات بسیار خوبی به جامعه هدف از سوی پزشکان عمومی، پزشکان متخصص، مشاور و پزشکان طب اسلامی ارائه شود.

رضوی راد عنوان کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده در این اردوی جهادی یک روزه به حدود سه هزار نفر به صورت رایگان خدمات پزشکی، دندان پزشکی و … ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اردوی جهادی یک روزه قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ در مدرسه امام سجاد شهر ورنامخواست برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=38590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.