• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ورزش همگانی در ورنامخواست به یک جریان اجتماعی تبدیل خواهد شد

  • کد خبر : 38885
  • 06 آبان 1402 - 0:42
ورزش همگانی در ورنامخواست به یک جریان اجتماعی تبدیل خواهد شد
شهردار ورنامخواست گفت: ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی در شهر ورنامخواست از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره ششم به‌شمار می‌آید که باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: در کنار مسئولیت‌های فراوان و سنگینی که شهرداری‌ها در حوزه‌های عمرانی دارند، وظایف بزرگ اجتماعی را هم بر عهده دارد و یکی از این وظایف مهم پرداختن به ورزش همگانی است.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا ورزش همگانی در شهر ورنامخواست به یک جریان اجتماعی تبدیل شود، افزود: ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی در شهر ورنامخواست از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره ششم به‌شمار می‌آید که باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه نگاه ما به بحث ورزش یک نگاه ویژه است، تصریح کرد: ورزش همگانی، ورزشی کم‌هزینه است و با توجه به اینکه مهم‌ترین سیاست مدیریت شهری آن بوده تا ورزش به صورت آسان و قابل دسترس در میان شهروندان توسعه یابد می‌توان با اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه ورزش همگانی امکانات و زیرساخت‌های لازم را در سطح شهر و در راستای تقویت و ارتقای نشاط اجتماعی تقویت کرد.

وی با بیان اینکه همکاری‌های بین بخشی می‌تواند بهترین رویدادها را در توسعه ورزش همگانی رقم بزند، ادامه داد: افزایش سرانه ورزشی و زیرساخت‌ها در شهرهای ایران از جمله وظایف دلت و ادارات ورزش و جوانان بوده، اما شهرداری‌ها در تلاش هستند تا نقش کلیدی خود را در ترویج و توسعه ورزش همگانی ایفا کنند.

رضوی‌راد اضافه کرد: هدف ما توسعه فعالیت‌های ورزشی در شهر ورنامخواست و بین خانواده‌ها است و برهمین اساس امروز ما میزبان شهروندان در همایش پیاده‌روی خانوادگی بودیم و خوشبختانه این مراسم مورد استقبال بسیار خوب خانواده‌ها قرار گرفت. وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ترویج ورزش همگانی و خانوادگی در سطح شهر ورنامخواست است و قطعاً این برنامه در محلات مختلف شهر برگزار خواهد شد.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: امیدواریم با ترویج ورزش همگانی در بین شهروندان خصوصاً نسل جوان شاهد فراهم‌سازی زمینه‌های رشد و ترقی ورزشکاران شهر ورنامخواست در سطح استان و کشور و افتخارآفرینی و مدال آوری فرزندان این دیار در رویدادهای استانی، کشوری، آسیایی و جهانی در آینده باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=38885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.