• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر ورنامخواست:

به دنبال توسعه ورزش همگانی در شهر ورنامخواست هستیم

  • کد خبر : 38887
  • 06 آبان 1402 - 1:45
به دنبال توسعه ورزش همگانی در شهر ورنامخواست هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر ورنامخواست گفت: شورای اسلامی و شهرداری ورنامخواست برای تحقق زندگی سالم و رسیدن به شهری سلامت محور در مسیر برگزاری رویدادهای ورزش محور همچون برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گام برداشته تا با افزایش مشارکت شهروندان، آنان را بیش از پیش درگیر ورزش کنیم.

کیومرث مهرپرور در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: توسعه روز افزون زندگی شهرنشینی تبعات سنگینی را برای شهروندان به همراه داشته به‌گونه‌ای که عدم تحرک بدنی موجب بروز بسیاری از بیماری‌ها شده است، از این رو عقل حکم می‌کند مدیریت شهری در مسیری گام بردارد که با فرهنگ‌سازی آسیب‌هایی که شهروندان را مورد تهدید قرار می‌دهد را معرفی و روند زندگی ماشینی را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه ورزش و سلامتی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند، افزود: فرهنگسازی و توسعه مسیرهای پیاده روی و تغییر سبک زندگی شهروندان از مهمترین عواملی به‌شمار می‌آیند که باید به آنها توجه کرد و بخشی از ابزارهای مورد نیاز تحقق این مهم در اختیار شهرداری‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر ورنامخواست تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری ورنامخواست برای تحقق زندگی سالم و رسیدن به شهری سلامت محور در مسیر برگزاری رویدادهای ورزش محور همچون برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گام برداشته تا با افزایش مشارکت شهروندان، آنان را بیش از پیش درگیر ورزش کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش نه تنها بر روی سلامت و پویایی جسمی بسیار مؤثر است بلکه باعث آرامش و تقویت روح نیز می‌شود، ادامه داد: همانگونه که مدیریت شهری در اقدامات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی محله محور عمل می‌کنند در تلاش هستیم به برگزاری ویژه برنامه‌ها و المپیادهای ورزش محلات ورود پیدا کنیم تا شاهد انجام اقدامات مؤثری در توسعه ورزش همگانی و به تبع آن افزایش امید به زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

مهرپرور با بیان اینکه با برنامه ریزی منسجم و هدفمند به دنبال توسعه ورزش همگانی در شهر ورنامخواست هستیم، اضافه کرد: امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در اجرای برنا‌مه‌ها و همایش‌های ورزشی که در دستور کار قرار دارد، شاهد خلق حضور گسترده شهروندان و نسل‌های مختلف خصوصاً اعضا خانواده در شهر ورنامخواست باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همگانی شدن و دسترس پذیر بودن فعالیت‌های ورزشی برای شهروندان نیاز جدی در زندگی شهری است و شورای اسلامی به طور جدی از فعالیت‌های توسعه ورزش همگانی شهر ورنامخواست حمایت می‌کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=38887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.