• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برندسازی، گامی در جهت افزایش ضریب ماندگاری گردشگران است

  • کد خبر : 39797
  • 12 آبان 1402 - 9:10
برندسازی، گامی در جهت افزایش ضریب ماندگاری گردشگران است
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: شهر ساحلی باغبادران یکی از شهرهای بی‌نظیر، زیبا و دارای پتانسیل بالای گردشگری در شهرستان  لنجان و استان اصفهان به‌شمار می‌آید که نه‌تنها در صنعت توریسم و گردشگری در حوزه صنایع دستی، تولیدات محصولات باغی چون بِه، گردو، بادام و... زبان زد خاص و عام است.

صفیه حیدرزاده در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: شهرستان لنجان شامل ۹ شهر و بیش‌از چهل روستا و دارای خط ساحلی شصت‌کیلومتری است که فضایی بسیار خوبی را برای صنعت توریسم و گردشگری مهیا کرده است.

وی افزود: شهر ساحلی باغبادران یکی از شهرهای بی‌نظیر، زیبا و دارای پتانسیل بالای گردشگری در شهرستان  لنجان و استان اصفهان به‌شمار می‌آید که نه‌تنها در صنعت توریسم و گردشگری در حوزه صنایع دستی، تولیدات محصولات باغی چون بِه، گردو، بادام و… زبان زد خاص و عام است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان با بیان اینکه برندسازی، گامی در جهت افزایش ضریب ماندگاری گردشگران است، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته مدیریت شهری باغبادران تلاش و اقدامات ستودنی را در توسعه صنعت گردشگری شهری و برندسازی فرهنگ و هنر، محصولات و … این شهر  داشته‌اند و یکی از این اقدامات برگزاری جشنواره بِه باغبادران است.

وی یکی از مزیت های برندینگ را تسهیل در تصمیم گیری گردشگران عنوان کرد و ادامه داد: دومین جشنواره بِه باغبادران درحال برگزاری است که نه‌تنها فضایی بسیار نشاط‌آوری را برای خانواده‌های این شهر و شهرستان مهیا کرده بلکه فضایی را برای ارائه محصولات کشاورزی و همچنین حضور بانوان فعال در حوزه صنایع دستی را فراهم ساخته است.

حیدرزاده اضافه کرد: باید از همت و تلاش همه مسئولان خصوصا مدیریت شهری که این فضا را مهیا کردند تقدیر و تشکر کرد و امیدواریم  با معرفی محصولات باغی شهر باغبادران همچون «بِه»، ظرفیت‌هایی که در این شهر وجود دارد بیش از پیش معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد:  اگرچه طی سال‌های گذشته کرونا ما را در بخش‌هایی عقب انداخت اما باید با جهش مناسب و همراهی همه مسئولان و رسانه ها کاستی‌ها را جبران کرده و در مسیر شکوفایی بیش از پیش شهرستان لنجان و شهر باغبادران گام برداشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=39797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.