• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پروژ آسفالت مسیر چمگردان زاینده رود به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 39904
  • 12 آبان 1402 - 19:53
پروژ آسفالت مسیر چمگردان زاینده رود به بهره‌برداری رسید
شهردار چمگردان گفت: برای تکمیل و راه اندازی محور مواصلاتی چمگردان زاینده رود بالغ بر  40 میلیارد ریال هزینه شد و پس از گذشت ۱۰ سال تکمیل و به بهره برداری رسید.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: حد فاصل دو شهر چمگردان و زاینده‌رود از جمله مسیرهای حادثه خیز شهرستان لنجان به‌شمار می‌آمد که طی سال‌های گذشته باعث وقوع تصادفات و به دنبال آن بروز صدمات جانی و مالی متعددی برای شهروندان شده بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمن سازی مسیر حد فاصل میدان آیت الله خامنه‌ای شهر چمگردان و سه راه قایقرانی مدیریت شهری چمگردان در مسیر اصلاح این مسیر با اجرای پروژه دو بانده کردن آن در قالب تفاهمنامه چهارجانبه که در سال ۱۳۹۲ بین شهرداری چمگردان، فرمانداری شهرستان لنجان، شرکت سهامی ذوب آهن و اداره کل راه و شهرسازی وقت منعقد شده بود گام برداشت.

شهردار چمگردان با بیان اینکه این مسیر به دلیل قرار گرفتن در حریم‌ شهرها تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، تصریح کرد: پروژه دو بانده کردن حد فاصل دو شهر چمگردان و زاینده‌رود به طول هزار و ۸۰۰ متر در دستور کار قرار شهرداری چمگردان گرفت.

وی اضافه کرد: برای تکمیل و راه اندازی این محور مواصلاتی بالغ بر  ۴۰ میلیارد ریال هزینه شد و پس از گذشت ۱۰ سال تکمیل و به بهره برداری رسید.

پوربافرانی عنوان کرد: امیدواریم پروژه روشنایی و اجرای نیوجرسی این پروژه نیز درقالب تفاهمنامه چهارجانبه‌ای که در سال ۱۳۹۲ منعقد شده است با سرعت هرچه بیشتر اجرایی شود.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد ایمن‌سازی، ارتقای سطح ایمنی تردد، بهبود خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=39904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.