• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لاین دوم چمگردان به زاینده رود آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر : 39908
  • 12 آبان 1402 - 20:10
لاین دوم چمگردان به زاینده رود آماده بهره‌برداری است
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنجان گفت: احداث لاین دوم محور چمگردان زاینده‌رود نیز به همت شهرداری چمگردان و شهردار این شهر در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تعریض و آسفالت آن به اتمام رسیده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد رسید.

عباس جوانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن محور چمگردان_زاینده‌رود را یکی از محورهای پرحادثه شهرستان لنجان دانست و اظهار کرد: به منظور ساماندهی بخشی از شبکه ارتباطی برون شهری و تسهیل و تسریع در آمد و شد شهروندان پروژه دوبانده شدن نقطه حادثه خیز محور چمگردان_زاینده‌رود در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بهسازی و دوبانده شدن محور چمگردان_زاینده‌رود در دو مرحله اجرایی شد مرحله نخست اصلاح و احداث میدان در سه راه قایقرانی بود که با مشارکت شهرداری زاینده‌رود اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنجان تصریح کرد: احداث لاین دوم محور چمگردان زاینده‌رود نیز به همت شهرداری چمگردان و شهردار این شهر در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تعریض و آسفالت آن به اتمام رسیده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم خط‌کشی، روشنایی و جداسازی این محور را نیز در آینده‌ای نزدیک به سرانجام برسانیم تا شهروندان با ایمنی خاطر از این جاده تردد کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=39908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.