• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

شهرداری‌ها نقش مهمی را در ایجاد رضایت شهروندان ایفا می‌کنند

  • کد خبر : 39912
  • 12 آبان 1402 - 20:47
شهرداری‌ها نقش مهمی را در ایجاد رضایت شهروندان ایفا می‌کنند
امام جمعه زرین شهر گفت:باید از تلاش و همت جهادی شهردار و اعضاء شورای اسلامی چمگردان در دوره ششم مدیریت شهری قدردانی کرد که توجه ویژه‌ای به مطالبات شهروندان دارند و به یکی از دغدغه‌های شهروندان جامه عمل پوشاندند.

حجت الاسلام مهدی آقایی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: امروز شاهد تکمیل یکی از پروژه‌هایی هستیم که بیش‌از ده سال از آغاز آن گذشته و اتمام این پروژه جزو مطالبات شهروندان شهرهای چمگردان و زاینده رود به‌شمار می‌آمد.

وی افزود: خوشبختانه با اجرای پروژه آسفالت لاین دوم محور چمگردان زاینده رود این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد و براساس گزارش‌های ارائه شده به‌زودی با تلاش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنجان اقدامات لازم همچون ایمن سازی و… نیز انجام خواهد گرفت و جاده مورد بهره‌برداری عموم مردم قرار می‌گیرد.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه شهرداری‌ها نقش مهمی را در ایجاد رضایت شهروندی ایفا می‌کنند، تصریح کرد: باید از تلاش و همت جهادی شهردار و اعضاء شورای اسلامی چمگردان در دوره ششم مدیریت شهری قدردانی کرد که توجه ویژه‌ای به مطالبات شهروندان دارند و به یکی از دغدغه‌های شهروندان جامه عمل پوشاندند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقداماتی که در آینده از سوی مدیریت شهری انجام خواهد شد شهروندان تغییرات مثبت و عملکرد مسئولان خدمتگذار را لمس خواهند کرد و امیدواریم با پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

آقایی خاطرنشان کرد:  ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه هرچه بیشتر مسئولان با مردم و رسیدگی به نیازها و مطالبات به حق آنها از جمله تحقق حقوق شهروندی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این امر تقویت نظام را به همراه دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=39912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.