• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

تعریض معابر حادثه خیز یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری ورنامخواست/بخشی از کوچه سحر بازگشایی شد

  • کد خبر : 40328
  • 15 آبان 1402 - 0:49
تعریض معابر حادثه خیز یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری ورنامخواست/بخشی از کوچه سحر بازگشایی شد
شهردار ورنامخواست گفت: رفع مشکلات ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم شهرداری در دوره ششم است، در این راستا در هفته جاری بازگشایی بخشی از کوچه سحر به صورت توافق با صاحب ملک، صورت پذیرفت.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: رفع مشکلات ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم شهرداری در دوره ششم است، در این راستا در هفته جاری بازگشایی بخشی از کوچه سحر به صورت توافق با صاحب ملک، صورت پذیرفت.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ملک واقع در ابتدای کوچه سحر که در مسیر تردد شهروندان قرار داشت و باعث کاهش دید عابرین و وسایل نقلیه بود با هدف اصلاح معبر تخریب شد.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: با آزادسازی صورت گرفته یکی از نقاط حادثه خیز رفع خطر شده و شاهد تردد ایمن شهروندان در خیابان امام و افزایش رفاه حال ساکنین کوچه سحر و تسهیل در عبور و مرور آنان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری برای تعریض برخی معابر شهر دغدغه داشته و تمام تلاش ما این است چنانچه با تملک چندین ملک بتوانیم یک محور، باند خودرویی و پارکی را ایجاد کنیم، از تحقق آن دریغ نخواهیم کرد. اما باید به این نکته توجه داشت که تخریب املاک در مسیر اجرای پروژه‌ها نیازمند همراهی شهروندان در انجام توافقات بوده تا بتوان به مطالبات شهروندان در این حوزه پاسخ داد.

رضوی راد خاطرنشان کرد: ما معتقدیم برای حل مشکلات موجود در شهر باید عزمی عمومی در مردم و مسئولان شهر ایجاد شود و در این خصوص همدلی بین ارگان‌ها و نهادهای خدماتی و همچنین همراهی شهروندان با شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا شاهد توسعه شهر ورنامخواست باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=40328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.