• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه چرمهین:

دولت‌ها برای بستن راه صدور نفت و ارزاق به صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی کنند

  • کد خبر : 41223
  • 21 آبان 1402 - 8:51
دولت‌ها برای بستن راه صدور نفت و ارزاق به صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی کنند
امام جمعه چرمهین گفت: متاسفانه بعضی از دولت مردان بی غیرت کشورهای اسلامی همچنان به سرزمین‌های اشغالی و رژیم صهیونیستی نفت و ارزاق صادر می‌کنند و باید توجه داشت راهبرد جدید جبهه مقاومت این است که همانطور که ستون‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی شکسته شد ستون اقتصادی این رژیم نیز شکسته شود .

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مجید قاسمی در نشست بصیرتی با جوانان شهر چرمهین اظهار کرد:  امروز جبهه مقاومت به دنبال این است که آتش جنگ را سرد کرده و موفقیت خود را تثبیت کند .

وی افزود: جبهه‌ی مقاومت با عملیات طوفان الاقصی افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را برباد داد و از سوی دیگر دشمن را غافل گیر کرده و جنگ را به بیرون از سرزمین های اشغالی هدایت کرد و در نهایت توانستند هویت طوفان الاقصی ماندگار کنند .

امام جمعه چرمهین تصریح کرد: هویت عملیات طوفان الاقصی هویتی کاملاً فلسطینی بود و هویت ایرانی، لبنانی و یا هویتی که مربوط به اخوان المسلمین باشد نبود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها بار دیگر در تلاش بودند با جنگ روانی عملیات طوفان الاقصی را وابسته به ایران و یا لبنان جلوه دهند اما در اجرای این توطئه شکست خوردند.

قاسمی اضافه کرد: طوفان الاقصی باعث شد، مظلومیت مردم فلسطین و دفاع مشروع آن‌ها به خوبی نشان داده شود و بر همین اساس راهپیمایی‌های متعددی در سراسر جهان روز به روز روند افزایشی به خود گرفته است.

وی عنوان کرد: سالیان متمادی است صهیونیست‌ها به روش‌های مختلف مظلوم نمایی می کردند اما امروز در دنیا این مظلوم نمایی‌ها نقش بر آب شده است.

امام جمعه چرمهین درخصوص راهبرد جبهه مقاومت در منطقه گفت: جبهه‌ی مقاومت در مسیر حفاظت از  هویت فلسطینی جبهه مقاومت و طوفان الاقصی در غزه است از سوی دیگر امروز سرزمین‌های اشغالی در شمال حزب الله لبنان را مورد هدف موشک و پهپاد قرار داده و  جنوب سرزمین‌های اشغالی را آماج راکت‌ها، موشک‌ها و پهپادهای انصارالله یمن قرار داده است و همه این مباحث باعث شده در منطقه فشار مضاعفی بر  آمریکا وارد شود.

وی افزود: جبهه مقاومت در بین امت اسلامی موج بیدار سازی را به راه انداخته و باید توجه داشت راهبرد جدید جبهه‌ی مقاومت بستن راه صدور نفت و ارزاق از کشورهای اسلامی به سرزمین های اشغالی است.

قاسمی با بیان اینکه دولت‌ها باید برای بستن راه صدور نفت و ارزاق به صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی کنند، تصریح کرد: متاسفانه بعضی از دولت مردان بی غیرت کشورهای اسلامی همچنان به سرزمین‌های اشغالی و رژیم صهیونیستی نفت و ارزاق صادر می‌کنند و باید توجه داشت راهبرد جدید جبهه مقاومت این است که همانطور که ستون‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی شکسته شد ستون اقتصادی این رژیم نیز شکسته شود .

امام جمعه چرمهین عنوان کرد: راه دشواری در پیش است اما سرشار از پیروزی است از این رو باید دیپلمات‌های اسلامی سعی کنند کاری انجام دهند که رژیم صهیونیستی به عنوان جنایت کار جنگی در دنیا محکوم شود.

وی خاطرنشان کرد : برخلاف همه کنوانسیون‌های بین المللی و خلاف قوانین دیوان کیفری بین المللی که خود رژیم صهیونیستی هم آن ها را امضاء کرده غزه را محاصره کرده و در حال قتل عام غیر نظامیان است از این رو باید با دیپلماسی قوی، رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه و محکومیت این رژیم به عنوان جنایتکار جنگی مطالبه شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=41223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.