• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پدر حسن یزدانی به صحبت‌های هادی عامل درخصوص دلیل حضور پسرش در هانگژو واکنش نشان داد

  • کد خبر : 41273
  • 21 آبان 1402 - 12:58
پدر حسن یزدانی به صحبت‌های هادی عامل درخصوص دلیل حضور پسرش در هانگژو واکنش نشان داد
پدر حسن یزدانی به صحبت‌های هادی عامل درخصوص حضور پسرش در مسابقات هانگژو واکنش نشان داد.

به گزارش نبض وطن، هادی عامل روزهای گذشته در گفت‌وگویی درخصوص حضور حسن یزدانی در مسابقات آسیایی هانگژو اظهار کرده بود: من خیلی ظریف گفتم که شأن و شخصیت پهلوان‌مان زیر سوال نرود اما اگر بخواهیم با صداقت بگوییم‌ مهم‌ترین علت رفتن او به مسابقات همین پاداش گرفتن بوده است. حسن آقا می‌خواست بعد از این مسابقات ازدواج کند و ازدواج هم هزینه دارد و هر که بامش بیش برفش بیشتر و خانواده محترم عروس خانم هم از قهرمان دنیا توقعاتی دارند. الان برای یک لباس عروس یا رفتن به آتلیه یا فیلمبرداری کلی پول می‌گیرند، نمی‌خواستم موضوع را باز کنم اما شما من را مجبور کردید که بگویم چرا باید این‌طور باشد! حسن یزدانی ۹ مدال دارد.

وی ادامه داد: ما مخالف این نیستیم چرا به آن‌ها آنقدر پاداش دادند، چون فوتبال ورزش مورد علاقه من هم هست، اما برای بسکتبال و کشتی و تکواندو و سایر رشته‌ها هم درصد پاداش عادلانه‌ای درنظر بگیرند.

بعد از این صحبت‌ها این گزارشگر کشتی درباره مصاحبه اخیر خود پیرامون اهداف حسن یزدانی از حضور در بازی های آسیایی که حواشی زیادی را بوجود آورده است، اظهار کرد: ابتدا باید این را بگویم‌ که من هیچوقت به دنبال تخریب قهرمانان و افتخارآفرینان کشورم نبوده ام و در مقابل، همیشه سعی‌ام بر این بوده که در گزارش های خودم قهرمانان ورزش و کشتی ایران را بزرگتر کنم تا آن ها نیز با گرفتن انگیزه بیشتر بتوانند دل مردم عزیزمان را خوشحال کنند و باعث افزایش غرور ملی شوند. من در گزارش هایم دنبال چیز دیگری نبوده‌ام و احترام خاصی برای جوانان کشورم قائلم.

وی افزود: در رابطه با مصاحبه اخیر نیز با تیتری که برای آن زدند باعث ایجاد این مشکلات شدند. در شبکه های اجتماعی هم آن را بالا و پایین کردند و متاسفانه این موضوع باعث ایجاد مشکل هم برای بنده و هم برای حسن یزدانی شد. جا دارد از حسن یزدانی بخاطر این اتفاق عذرخواهی کنم و بگویم که از بروز این اتفاق خیلی ناراحتم.

گزارشگر با سابقه کشتی، در پایان گفت: من در مصاحبه خود عنوان کردم هدف اصلی یزدانی از حضور در بازی های آسیایی آن هم با کتف آسیب دیده خوشحال کردن دل مردم با کسب مدال طلا بوده است که در کنار آن طبیعی است بحث پاداش مدال آوری نیز همانند سایر قهرمانان در اولویت های بعدی بوده است. این موضوع نبوده که یزدانی صرفا برای پاداش عازم بازی های آسیایی شده باشد.

حالا و با گذشت چند روز پدر حسن یزدانی درخصوص صحبت‌های هادی عامل واکنش نشان داد که در ادامه صحبت‌های وی را مشاهده می‌کنید:

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=41273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.