• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

گفتگوی مستقیم شهردار زرین شهر با شهروندان از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷

  • کد خبر : 41378
  • 22 آبان 1402 - 12:20
گفتگوی مستقیم شهردار زرین شهر با شهروندان از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷
مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری زرین شهر، پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان خواهد بود.

علیرضا نکویی در گفت‌‎گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: مدیریت شهری زرین شهر در دوره ششم نگاه ویژه‌ای به تحقق سیاست پاسخگویی در کنار انجام مأموریت‌ها و وظایف ذاتی داشته خود است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی بهینه مدیریت شهری به شهروندان راه‌اندزای شده است، افزود: سامانه ۱۳۷ با هدف تمهید شرایط لازم جهت برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح بدون واسطه به مسائل و مشکلات شهروندان در رابطه با شهرداری زرین شهر و پاسخگویی به مطالبات شهروندان راه‌اندازی شده است.

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری زرین شهر، پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان خواهد بود.

وی اضافه کرد: این نخستین حضور شهردار زرین شهر در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ بوده که به منظور ارتباط بدون واسطه و تلفنی با شهروندان به مرحله اجرا رسید.

نکویی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی لازم و در برنامه زمانبندی مشخص مدیران شهرداری زرین شهر با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پاسخگوی سوالات و مطالبات به حق شهروندان باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=41378
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.