• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر مطرح کرد؛

فعال شدن قطار حومه‌ ای خواسته شهروندان زرین شهر

  • کد خبر : 4167
  • 02 دی 1399 - 11:27
فعال شدن قطار حومه‌ ای خواسته شهروندان زرین شهر
شهردار زرین شهر گفت:اجرای پروژه قطار حومه ای اصفهان-زرین شهر ثمراتی چون حل مشکلات ترافیکی، کاهش تردد خودروهای شخصی و همچنین سرویس های صنایع بزرگ فعال در شهرستان لنجان خواهد شد و تاثیرات مثبتی بر کاهش آلودگی های زیست محیطی می گذارد.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی در نشست سرمایه‌گذاری، برنامه ریزی و تبیین ساختار اجرایی قطارهای حومه ای استان اصفهان اظهار کرد: خطوط حمل و نقل ریلی حومه ای از جمله پروژه هایی به شمارمی آید که مدیریت شهری در اجرایی شدن آن نقش بسزایی داشته اند و به دلیل مزیت‌های فراوانی که بر سیستم‌های سنتی حمل و نقل درون‌شهری دارند همواره مورد توجه مدیران شهری قرار داشته است.
وی یکی از مطالبات شهروندان خطه طلایی ایران را اجرای طرح مترو اصفهان، فولادشهر، زرین‌شهر دانست و افزود: قطار شهری اصفهان_ فولادشهر_ زرین شهر یکی از مقتضیات روز جامعه به شمار می آید به گونه ای که آن را از جمله مولفه‌های توسعه یافتگی می دانند و نباید فراموش کرد در خصوص توسعه حمل و نقل ریلی باید متناسب با محیط جغرافیایی تصمیم‌گیری کرد.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: با توجه به موقعیت خاص زرین شهر به لحاظ گردشگری، میزبانی از صنایع بزرگ مادر و… اجرایی شدن پروژه قطار حومه ای اصفهان-زرین شهر برای مدیریت شهری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برهمین اساس در تلاش هستیم نقش خود را در این حوزه در کنار دیگر دستگاه های متولی به خوبی ایفا کنیم تا شاهد بالا بردن کمی و کیفی خدمات شهرداری و همچنین افزایش رضایت شهروندان باشیم.
وی ادامه داد: اجرای پروژه قطار حومه ای اصفهان-زرین شهر ثمراتی چون حل مشکلات ترافیکی، کاهش تردد خودروهای شخصی و همچنین سرویس های صنایع بزرگ فعال در شهرستان لنجان خواهد شد و تاثیرات مثبتی بر کاهش آلودگی های زیست محیطی می گذارد.
محمدی اضافه کرد: امروزه به دلایل مشکلات اقتصادی شهرداری ها با مشکلات اقتصادی فراوانی روبه رو هستند اما به دلیل اهمیت پروژه قطار حومه ای اصفهان-زرین شهر تلاش خواهیم کرد اعتبارات محلی را برای تحقق این مهم اختصاص دهیم اما اجرای اینگونه پروژه ها نیازمند اعتبارات ملی و توجه دیگر دستگاه ها متولی و ذی نفعانی چون کارخانه ذوب اهن، فولادسبا و … است و امیدواریم با نگاه ویژه‌ای که به این موضوع وجود دارد، بودجه مورد نیاز تامین شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4167
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.