• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در آخرین سال شورای شهر

  • کد خبر : 4238
  • 18 دی 1399 - 6:15
ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در آخرین سال شورای شهر
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: بنظر می رسد در مدت باقی مانده از عمر شورای اسلامی دوره پنجم باید شهرداری در قالب لایحه راه حلی را انتخاب و به شورا ارائه دهد تا در نهایت اعضاء پارلمان شهری به جمع بندی رسیده تا پروژه پارک سوار تا پایان این دوره به اتمام برسد.

به گزارش نبض وطن، ژاله مبشری در نشست اعضاء شورای اسلامی زرین شهر با امام جمعه این شهر با شاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در آخرین سال شورا، اظهار کرد: با توجه به ماه‌های آخر دوره پنجم شورای اسلامی شهر تصمیم اعضای شورای زرین شهر بر این بود که پروژه های مهم شهری تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی افزود: یکی از پروژه های مهمی که بهره برداری از ان به عنوان یک مطالبه شهروندی مطرح بوده پروژه پارک سوار است که با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و صرف اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد تومان همچنان به اتمام نرسیده است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: پیشنهادات متعددی همچون واگذاری پروژه به بخش خصوصی، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران، تبدیل به ایستگاه راه اهن و … در راستای بهره برداری از این پروژه ارائه شد اما همچنان موفق به اخذ تصمیمی صحیح در این خصوص نشده ایم.
وی ادامه داد: باید سوال کرد چرا طی سه سال گذشته موفق نشدیم طرحی بر روی این پروژه تعریف و آن را به اتمام و بهره برداری برسانیم و این مسئله سبب شده است نتوانیم پاسخی صریح به سوالات شهروندان در این خصوص ارائه دهیم.
مبشری اضافه کرد: بنظر می رسد در مدت باقی مانده از عمر شورای اسلامی دوره پنجم باید شهرداری در قالب لایحه راه حلی را انتخاب و به شورا ارائه دهد تا در نهایت اعضاء پارلمان شهری به جمع بندی رسیده تا پروژه پارک سوار تا پایان این دوره به اتمام برسد.
وی در ادامه احداث قطعه نام آوران در گلستان زهرای زرین شهر را اقدامی پسندیده دانست و گفت: قطعه نام آوران به دفن درگذشتگان از جامعه هنر، علم، فرهنگ، ورزشی و به طور کلی همه افرادی که در راه اعتلای خطه طلایی ایران تلاش کرده اند اختصاص یافته است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر عنوان کرد: اما آیین نامه‌ای که در راستای دفن درگذشتگان تنظیم شده دارای معایبی است و بنظر می رسد در این آیین نامه بیشتر باید به جزئیاتی چون رتبه هنری، علمی، فرهنگی و…، اقدامات صورت گرفته پرداخته شود تا در آینده برای درخواست کنندگان دفن درگذشتگان در این قطعه با مشکل مواجه نشویم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.