• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین:

خدمت به نیازمندان با برپایی اردوی پزشکان جهادگر در چرمهین

  • کد خبر : 42803
  • 01 آذر 1402 - 6:57
خدمت به نیازمندان با برپایی اردوی پزشکان جهادگر در چرمهین
شهردار چرمهین گفت:اردوی یک روزه قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی به مناسبت هفته بسیج روز پنجشنبه دوم آذر‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ در شهر چرمهین بلوار امام (ره) دبیرستان دخترانه فرزانگان برگزار خواهد شد.

شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، عرصه سلامت و ارائه خدمات پزشکی را از عرصه‌های مهم خدمت‌رسانی دانست و اظهار کرد: طی سالیان گذشته آنچه بیشتر در محافل، مجامع و رسانه‌ها درباره فعالیت گروه‌های جهادی گفته‌شده است مربوط به فعالیت‌های عمرانی آن‌ها بوده و این درحالیست که فعالیت گروه‌های جهادی تنها به حوزه عمرانی خلاصه نمی‌شود بلکه گروه‌هایی چون گروه جهادی سردار شهید خدادادی در حوزه‌های پزشکی و درمانی به نیازمندان جامعه خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: پزشکان، داندانپزشکان و سپیدپوشان عرصه سلامت با وقف تخصص ارزشمند و حیاتی خود، در مسیری گام برداشته‌اند که بتوانند بیماران نیازمند را از درد و رنج نجات دهند.

شهردار چرمهین تصریح کرد: جهادگران گروه جهادی جغرافیا محور سردار شهید خدادادی با جان و دل، رنج سفر به شهرها و روستاهای مختلف و مناطق محروم را به جان می‌خرند و همراه تیم پزشکی شده‌اند تا در حماسه خدمت به نیازمندان و محرومین جامعه مشارکت صد در صدی داشته باشند که این به نوبه خود برای جامعه پزشکی یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نگاه مدیریت شهری چرمهین به محرومیت زدایی و کاهش مشکلات نیازمندان این شهر، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی روز پنجشنبه دوم آذر‌ماه در شهر چرمهین حضور پیدا خواهد کرد تا خدمات رایگان درمانی از جمله خدمات پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی، مشاوره در زمینه مهارت و سبک زندگی،، زوج درمانی، تحصیلی، طب سنتی، حجامت و زالو درمانی، آموزش کمک‌های اولیه، فشار خون، داروخانه به جامعه هدف و شهروندان نیازمند این شهر ارائه شود.

ثابت راسخ اضافه کرد: با نیازسنجی‌، برنامه‌ریزی‌ها و پشتیبانی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام شهرداری چرمهین این اردوی جهادی با ارائه خدمات سلامت بتواند گامی مؤثر در ترویج فرهنگ کمک به همنوعان و ارتقای سلامت در این شهر بردارد.

وی خاطرنشان کرد: اردوی یک روزه قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی به مناسبت هفته بسیج روز پنجشنبه دوم آذر‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ در شهر چرمهین بلوار امام (ره) دبیرستان دخترانه فرزانگان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=42803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.