• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سردار اشتری: ایران آزمایشگاه واکسن آمریکایی و فرانسوی نیست

  • کد خبر : 4286
  • 25 دی 1399 - 13:08
سردار اشتری: ایران آزمایشگاه واکسن آمریکایی و فرانسوی نیست
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رسانه های غربی با ظاهری مهربانانه در برابر سخنان معطم له موضع گیری کرده و اعلام کردند مسئولان نظام باید به فکر مردم باشند و باید در پاسخ به این رسانه ها گفت که ایران آزمایشگاه دیگر کشورها خصوصا آمریکا، فرانسه، عربستان و … نیست.

به گزارش نبض وطن، سردار سرتیپ حسین اشتری درهمایش بزرگ هیئت منتظران لنجان همت مردم،خیرین و جوانان هیئت منتظران شهرستان لنجان در حمایت از نیازمندان جامعه ستودنی دانست و اظهار کرد: ابتکار این هیئت مذهبی در تهیه ۱۲ هزار بسته معیشتی برای اهداء به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا اقدامی کم نظیر است.
وی افزود: محدودیت هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور رقم خورد برخی از مردم در امرار معاش با مشکل مواجه شده اند و کمک های مومنانه در راستای اقدامات جهادی است که در دوران دفاع مقدس و صحنه های مختلفی به مرحله اجرا رسید که مردم نقش اصلی را در آن ایفا می کردند.
فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: ابتکار مقام معظم رهبری از ماه های ابتدایی شیوع ویروس منحوس کرونا در اجرای رزمایش کمک مومنانه همچون مرهمی بر کاهش مشکلات اقشار آسیب پذیر عمل کرد و حرکت هیئت منتظران لنجان نیز در مسیر حرکت شهدای ایران اسلامی است.
وی مهربانترین و دلسوزترین فرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری در منویات خود در ۱۹ دی ماه مسئولان را از واردات واکسن کرونا از کشورهای آمریکا و فرانسه که سابقه انتقال خون های آلوده به ایران را در سابقه خود دارد نهی کردند.
سردار اشتری با اشاره به فوت روزانه بیش از چهار هزار نفر به دلیل ابتلا به کرونا در کشورهای غربی، اضافه کرد: رسانه های غربی با ظاهری مهربانانه در برابر سخنان معطم له موضع گیری کرده و اعلام کردند مسئولان نظام باید به فکر مردم باشند و باید در پاسخ به این رسانه ها گفت که ایران آزمایشگاه دیگر کشورها خصوصا آمریکا، فرانسه، عربستان و … نیست.
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری دلسوزترین فرد برای حفظ سلامت تک تک مردم ایران هستند و برهمین اساس در دفاعی جدید در میدان مبارزه با کووید ۱۹ شاهد هستیم دانشمندان جوان کشور همچون دوران دفاع مقدس لبیک گوی ولی فقیه زمان خود در تلاش هستند با تولید واکسن علاوه بر تامین سلامت مردم استقلال کشور را از دیگر کشورها رقم بزنند.
فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته شاهد تولید واکسن کرونا داخلی هستیم که نتایج خوبی را نیز در آزمایش های صورت گرفته درپی داشته است و بار دیگر شاهد تحقق شعار ما می توانیم باشیم.
وی یادآور شد: ابتکار مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه و همچنین جلسه ای که با ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند و خواستار افزایش همت مسئولان درخصوص کاهش روند ابتلا و فوت مبتلایان ویروس کرونا شدند امروز شاهد روند نزولی مبتلایان هستیم.
سردار اشتری متذکر شد: مردم و مسئولان باید همچون ماه های اخیر با رعایت پروتکل های بهداشتی به گونه ای عمل کنند که دوباره شاهد افزایش مبتلایان نباشیم.
وی تاکید کرد: اجرای رزمایش بزرگ هیئت منتظران لنجان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) سبب خواهد شد ۱۲ هزار روضه در منازل مردم برگزار شود که در جنگ نرمی که امروز با آن مواجه هستیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم این اقدام نتایج مد نظر مقام معظم رهبری را به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4286
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.