• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان؛

قدردان اقدامات شهردار و تک تک کارکنان شهرداری هستم

  • کد خبر : 4296
  • 25 دی 1399 - 14:04
قدردان اقدامات شهردار و تک تک کارکنان شهرداری هستم
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان گفت: پشتیبانی، تدارکات و سالم سازی فرآیندها در شهرداری، تلاش برای تامین امنیت اجتماعی، اعمال تخفیف عوارض کسب و پیشه و … از جمله اقداماتی است که شهرداری زرین شهر طی یکسال گذشته به خوبی به مرحله اجرا رسانده تا امنیت شهروندان خصوصا اصناف را تامین کند.

به گزارش نبض وطن، محمد مهدی دهقانی اظهار کرد: طی ماه های اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا واعمال محدودیت فعالیت اصناف زرین شهر چهره متفاوتی به خود گرفته بود به طوری که صنوف به ویژه در مرکز شهر و نقاط پرتردد ناچار به تعطیل کردن مغازه هایشان بودند.
وی افزود: اصناف زرین شهر نیز همچون کسبه دیگر شهرهای ایران نگران تعطیل شدن و زیان اقتصادی خود بودند، اما حرکت شهرداری زرین شهر در راستای تهیه پیوست های فرهنگی و همچنین استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی در مسیر گام برداشت تا شهروندان خصوصا اصناف همکاری بیشتری را در رعایت پروتکل های بهداشتی و جامه عمل پوشاندن به محدویت ها داشته باشند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان تصریح کرد: شهرداری زرین شهر توانست با تهیه بنرهای تبیغاتی و نصب انها در مشاغلی که در زمان اعمال محدودیت ها مشغول فعالیت بودند و همچنین با تکیه بر منظر زیبایی‌شناختی، جایگاه، محل نصب و میزان ارتباطی که شهروندان در برخورد با تبلیغات شهری برقرار می کنند کسبه و شهروندان را به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس و تشویق کنند تا آحاد مردم با رعایت فاصله و اصول بهداشتی به انجام امور اقتصادی و اجتماعی خود بپردازند.
وی با تجلیل از تلاش‌های بی وقفه مدیریت شهری در کنار تیم سلامت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: همزمان با آغاز اعمال محدودیت های کرونایی نیروهای خدمات شهری نیز در مسیر گندزدایی شهر حضوری جهادی داشتند و شهرداری زرین شهر نیز به عنوان یک نهاد خدمتگذار با تمام توان و نیرو و با احساس وظیفه در کنار جامعه درمانی و پزشکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا قرار گرفت.
دهقانی با قدردانی از فعالیت شبانه روزی کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری زرین شهر در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالیت روزانه صدها نیروی شهرداری در ضدعفونی سطح معابر و اماکن شهر، جمع آوری زباله هایی که خطر ابتلا به ویروس کرونا را داشتند و … به خوبی قابل لمس بود اما نیروهای درگیر با بحرانها علیرغم تلاش فراوان و خدمات بی دریغ که انجام می دهند کمتر مشاهده می شوند و باید قدردان انان بود.
وی عنوان کرد: پشتیبانی، تدارکات و سالم سازی فرآیندها در شهرداری، تلاش برای تامین امنیت اجتماعی، اعمال تخفیف عوارض کسب و پیشه و … از جمله اقداماتی است که شهرداری زرین شهر طی یکسال گذشته به خوبی به مرحله اجرا رسانده تا امنیت شهروندان خصوصا اصناف را تامین کند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: شهرداری زرین شهر و نیروهای خدوم این نهاد تاثیرگذار در این مدت زحمات زیادی را متحمل شدند و قطعا سپاسگزار انان هستیم و امیدوارم همچون آحاد مردم جامعه که قدرشناس بوده و تفاوت بین خدمت رساندن و کوتاهی را درک می کنند، از خدمات مجموعه شهری نیز به درستی سپاسگزاری کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4296
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.