• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین شهر:

بسیج نیروی راهبردی و موتور محرک رشد و پیشرفت کشور است

  • کد خبر : 43097
  • 02 آذر 1402 - 13:23
بسیج نیروی راهبردی و موتور محرک رشد و پیشرفت کشور است
محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تأسیس این نهاد مقدس را تبریک گفت.

به گزارش نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تأسیس این نهاد مقدس را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج نیروی راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی و شجره طیبه‌ای است که با خون پاک شهدای والا مقام انقلاب اسلامی آبیاری شده و برای تحقق آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی توانست توانمندی‌های تحسین برانگیزی را به منصه‌ی ظهور برساند و مایه‌ی افتخار و سربلندی ایران اسلامی شود. و چه شیوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تشکیل بسیج را از مهمترین و بزرگترین ابتکارات امام خمینی خواندند و فرمودند: بسیج در جایگاه و شأنی بالاتر از یک سازمان نظامی،‌ و در واقع یک فرهنگ و تفکر و گفتمان است که ظرفیت دارد کشور را در حرکت عظیم ملت، با گام‌های بلند به پیش ببرد.

فرهنگ بسیج، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت و استقلال و آزادگی بوده از این رو هر خدمتی به نام بسیج مزین شد، با موفقیت و سرفرازی همراه بود به‌گونه‌ای که حضور عزتمندانه‌ی بسیجیان جان برکف در عرصه‌های مختلف جامعه سبب افزایش عزّت، سربلندی و مباهات شهرها و روستاهای ایران و فتح قله‌های رفیع در حوزه‌های مختلف شده است.

اینجانب هفته‌ی پر خیر و برکت بسیج که یادآور ایستادگی، ایثار و شهادت است را خدمت تمامی بسیجیان سلحشور خصوصا بسیجیان شهرستان لنجان که هموراه رهرو راستین پیر جماران و مطیع اوامر رهبر معظّم انقلاب بوده‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون بسیجیان عزیز را در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.