• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان لنجان:

اجرای برنامه‌های مشترک بین شهرداری و اداره کتابخانه‌ها، باعث توسعه فرهنگ کتابخوانی می‌شود

  • کد خبر : 43159
  • 03 آذر 1402 - 9:03
اجرای برنامه‌های مشترک بین شهرداری و اداره کتابخانه‌ها، باعث توسعه فرهنگ کتابخوانی می‌شود
رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان لنجان گفت: تعامل، ارتباط مؤثر و اجرای برنامه‌های مشترک بین شهرداری و کتابخانه‌ها، باعث توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، فرزانه خدادادی در آئین حال خوش خواندن، با تقدیر از شهردار زرین شهر در حرکت در مسیر افزایش تعاملات با اداره کتابخانه‌های شهرستان لنجان اظهار کرد: بسیاری از کارشناسانشهرداری‌ها را ویترین شهر می‌دانند، از این‌رو تعامل و همکاری شهرداری با نهادی چون اداره کتابخانه‌ها برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان ضروری است که خوشبختانه امروز شاهد تحقق این مهم در خطه طلایی ایران هستیم.

وی افزود: تعامل، ارتباط مؤثر و اجرای برنامه‌های مشترک بین شهرداری و کتابخانه‌ها، باعث توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه می‌شود و در هفته کتاب و کتابخوانی شاهد بودیم که اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با همکاری اداره کتابخانه‌های شهرستان لنجان و مدیریت شهری زرین شهر در محلات مختلف شهر مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان لنجان تصریح کرد: بدون شک تربیت شهروندان دوستدار کتاب و اهل مطالعه، ارتقای سطح آگاهی، بصیرت و قانون مداری را در بین آنها رقم خواهد زد که این مهم نیز مدنظر شهرداری‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری زرین شهر و اداره کتابخانه‌ها، می‌توانند در طول ایام مختلف سال با برگزاری برنامه‌های مشترک به ارتقای شاخص‌های مطالعه در این شهر فرهنگی کمک کنند تا زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی که یک عادت خوب به‌شمار می‌آید و عامل توسعه فرهنگی و همچنین توسعه سایر بخش‌ها به حساب می‌آید را رقم بزنیم.

گفتنی است، در پایان این آئین از حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر به دلیل تعامل سازنده با اداره کتابخانه‌های شهرستان لنجان و اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.