• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ایران در تحولات منطقه دست برتر دارد

  • کد خبر : 43188
  • 03 آذر 1402 - 14:31
ایران در تحولات منطقه دست برتر دارد
امام جمعه زرین شهر گفت: در شرایط جهانی به وجود آمده ایران اسلامی با شجاعت از برخی تجهیزات مدرن و فوق پیشرفته خود رونمایی کرد و دست برتر را به جهان نشان داد و این مهم تأمین امنیت پایدار و قدرت روز افزون کشور را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: وقوع جنگ در غزه به معنایی واقعی قتل عام مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان مظلوم بود، جنایتی که در طول تاریخ معاصر بی سابقه بوده است.

وی افزود: به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان در بیمارستان‌ها و مدارس در غزه از جمله جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی علیه بشریت به‌شمار می‌آید که مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا کرد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: این جنایت بزرگ باعث بی‌آبروی و بی اعتباری غرب و ابرقدرت‌ها در جهان شد به‌گونه‌ای که چهره و باطن غرب در قبال این حوادث را به وضوح برای جهان به نمایش گذاشت و دستکش‌های مخملی از دستان خون آلود غربی‌ها و کشورهای ابرقدرت کنار رفت.

وی ادامه داد: معنای واقعی حقوق بشر مدنظر برخی کشورهای مدعی حقوق بشر برای همه تفسیر شد و هیمنه پوشالی برترین و مجهزترین ارتش دنیا برای همیشه در هم شکست.

آقایی اضافه کرد: وقتی خبرنگار شبکه الجزایر در مصاحبه خود با یکی از مسئولان اتحادیه اروپا از وی سوال کرد: آیا قتل عام کودکان و زنان، بمباران بیمارستان‌ها و مدارس و.. را جنایت جنگی می‌داند، وی پاسخ می‌دهد: که من در مقامی نیستم در این مورد نظر بدهم و باید مجامع بین المللی نظر خود را در مورد آن اعلام کنم.

وی عنوان کرد: اما نکته حائز اهمیت آن است که همین مسئول وقتی خبرنگار از او سوال می‌کند: اقدامات حماس را در چه زمینه‌ای می‌دانید، بی‌درنگ پاسخ می‌دهد: این اقدامات جنایت جنگی است! و دنیا این مصاحبه را مشاهده کرد و به خوبی متوجه شد که رفتارها و استانداردهای مورد نظر غرب همه دوگانه هستند.

خطیب نماز جمعه زرین شهر گفت: تفسیر حقوق بشر از نظر مدعیان دروغینی چون آمریکا و…. با سایر کشورها متفاوت است، حقوق بشر مدنظر آنها و بر اساس حال افراد، نژاد، رنگ و قومیت معنا پیدا می‌کند و انسانیت در حقوق بشر آنها معنایی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت درهم شکستن همینه پوشالی ارتش و سامانه دفاعی اسرائیل خاطرنشان کرد: ارتش به اصطلاح برتر و مجهز دنیا با تبلیغات پر سر و صدای گنبد آهنین و تانک مرکاوا در برابر چند خمپاره و سلاح دست ساز حماس به زانو درآمد و به تبع آن کشورهایی که اسرائیل را به تجهیزات روز مجهز می‌کردند امروز در برابر دیدگان دنیا سرافکنده شده‌اند.

آقایی تصریح کرد: اگر حاکمان عربی_اسلامی با اتحاد گلوگاه‌های این رژیم غاصب را می‌بستند امروز نابودی این غده سرطانی شتاب بیشتری می‌گرفت.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه ایران به یکی از قدرت‌های برتر جهان مبدل شده است، متذکر شد: در شرایط جهانی به وجود آمده ایران اسلامی با شجاعت از برخی تجهیزات مدرن و فوق پیشرفته خود رونمایی کرد و دست برتر را به جهان نشان داد و این مهم تأمین امنیت پایدار و قدرت روز افزون کشور را رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.