• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بسیج شجره طیبه و نهادی برآمده از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 43382
  • 05 آذر 1402 - 12:21
بسیج شجره طیبه و نهادی برآمده از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است
شهردار زرین شهر گفت:بسیج بر پایه اعتقادات مردم پایه‌گذاری شد و برهمین اساس می‌توان بسیج را نهادی مردم‌پایه است که توانسته پاسخگوی بخشی از نیازهای جامعه در حوزه‌های مختلف باشد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:
بسیج شجره طیبه و نهادی برآمده از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است؛ مکتبی که در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در برابر تجاوز دشمن ایستاد و پس از آن نیز در عرصه بازسازی و محرومیت زدایی، مقابله با جنگ نرم، جهاد تبیین و… و در نهایت برای تحقق راهبرد ایران قوی به رسالت انقلابی خویش جامه عمل پوشاند به درستی که با وجود بسیج میلیونی ، هیچ کشوری جرات توطئه علیه ملت ایران را نخواهد داشت .
بسیج بر پایه اعتقادات مردم پایه‌گذاری شد و برهمین اساس می‌توان بسیج را نهادی مردم‌پایه است که توانسته پاسخگوی بخشی از نیازهای جامعه در حوزه‌های مختلف باشد که مصداق کاملی از ایثار، خلوص، فداکاری و عشق به همنوعان است. بسیج درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین و حدیث عشق می دهد و اهمیت وجودی آن سبب شد پنجم آذر سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی به نام روز بسیج مستضعفین نام گذاری شود.
اینجانب با گرامیداشت روز بسیج این روز را به تمامی بسیجیان گرانقدر که با خلوص نیت ردای خدمت به مردم را به تن کرده اند تبریک عرض نموده و امیدوارم در پرتو عنایات الهی ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با وحدت ملی در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.