• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

میزهای خدمت در تقویت اعتماد شهروندان موثر است

  • کد خبر : 43554
  • 06 آذر 1402 - 13:22
میزهای خدمت در تقویت اعتماد شهروندان موثر است
شهردار چمگردان گفت: مدیریت شهری در دوره ششم بر این باور است که ایجاد چنین بستری نه تنها موجب کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان می‌شود بلکه زمینه‌ساز افزایش اعتماد شهروندان و ارتقای سرمایه اجتماعی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به اهمیت برگزاری میز خدمت با حضور دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، اظهار کرد: اجرای طرح میز خدمت در محلات مختلف شهر باعث خواهد شد مشکلات احصا شده و مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی پاسخگویی لازم را به مطالبات شهروندان داشته باشند.

وی با بیان اینکه میز خدمت گامی در جهت تسریع خدمت به شهروندان است، افزود: تجربه میز خدمت مشترک با سایر دستگاه‌ها، تجربه بسیار مفیدی است از این رو مدیریت شهری چمگردان در مسیری گام برداشته است تا روسای ادارات مختلف در این برنامه حضور یافته و به صورت عملیاتی پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند تا در نهایت به مشکلات موجود شهر و شهروندان رسیدگی شود.

شهردار چمگردان تصریح کرد: مدیریت شهری در دوره ششم بر این باور است که ایجاد چنین بستری نه تنها موجب کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان می‌شود بلکه زمینه‌ساز افزایش اعتماد شهروندان و ارتقای سرمایه اجتماعی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه میز خدمت شامگاه یکشنبه پنجم آذر ماه با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر و روسای ادارات آب، برق، گاز و مخابرات شهرستان لنجان و همچنی کلانتری ۱۵ و حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی به مناسبت هفته بسیج در مسجد امام سجاد (ع) برگزار شد.

پوربافرانی کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات شهروندان را به مدیران شهرداری متذکر شد و اضافه کرد: شهرداری خادم شهروندان بوده به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت است از این رو انتظار می‌رود دوایر مختلف شهرداری با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در خدمت شهروندان و پاسخگویی به مطالبات آنان همت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت گذشته تلاش شده افزایش و کسب رضایت‌مندی شهروندان در کانون توجه مدیریت شهری باشد و در این راستا با کار و خدمت جهادی گام برداتشه شده است و امیدواریم با ادامه روند برگزاری میز خدمت در دیگر محلات شهر بتوانیم اقدامات عملیاتی را برای حل چالش‌های پیش روی شهروندان برداریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.