• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر :

تفکر بسیجی شکست ناپذیر، عامل بقا و محور توسعه است

  • کد خبر : 43657
  • 07 آذر 1402 - 7:24
تفکر بسیجی شکست ناپذیر، عامل بقا و محور توسعه است
امام جمعه زرین شهر گفت: بسیج به عنوان فتح الفتوح امام راحل و معجزه الهی قرن در اوج مظلومیت اما با اقتدار، صلابت و جانفشانی از انقلاب و ایران عزیز دفاع کرده است و همین تفکر ناب امروز محور مقاومت را در دنیا پیروز و پر افتخار کرده است.

حجت الاسلام مهدی آقایی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره نقش بی بدیل بسیج اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، پدیده‌ای منحصر بفرد تحت عنوان بسیج متولد شد که در طول ۴۵ سال گذشته اقداماتی بی‌بدیلی انجام داده است و این شجره طیبه امروز نه تنها خود به رشد و توسعه دست پیدا کرده بلکه ثمره این نهاد مردمی را نه تنها در داخل کشور و منطقه بلکه در کل دنیا شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه اگر بسیج و تفکر بسیجی در کشور شکل نگرفته بود، انقلاب اسلامی توسط دشمنان نابود شده بود، افزود: بسیج به عنوان فتح الفتوح امام راحل و معجزه الهی قرن در اوج مظلومیت اما با اقتدار، صلابت و جانفشانی از انقلاب و ایران عزیز دفاع کرده است و همین تفکر ناب امروز محور مقاومت را در دنیا پیروز و پر افتخار کرده است.

امام جمعه زرین شهر تفکر بسیجی را شکست ناپذیر و عامل بقا و محور توسعه کشور دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های بسیج فراگیر بودن، غیرسیاسی و جناحی بودن آن است در همین ارتباط مقام معظم رهبری فرمودند: در بسیج باید طوری بسترسازی شود که هر کدام از آحاد ملت ایران بتوانند جای خود را در بسیج به راحتی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: جهادی بودن، پویایی، نشاط اجتماعی، داشتن روحیه انقلابی از جمله شاخصه‌هایی است که باعث شد بسیج کارهای بزرگی انجام دهد و نشان داد که کارهای نشده که سایر دستگاه‌ها نتوانستند انجام دهند انجام داده است.

آقایی ادامه داد: بسیج با تشکیل پایگاه اجتماعی در محلات در همه عرصه به ویژه در حوزه ارتقاء سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا و با اجرای رزمایش‌های خدمات مؤمنانه، خدمات پزشکی، فرهنگی و معیشتی روحیه نشاط و امید در جامعه افزایش داد و این روند را در حوزه‌های دیگر نیز شاهد هستیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر حضور بسیجیان در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حریم وطن، امنیت و سلامت، تفکر بسیجی را می‌توان یک عامل اصلی و مهم در رشد و توسعه کشور دانست.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.