• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار باغبادران:

ورزش از مولفه‌های توسعه و منابع اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است

  • کد خبر : 44149
  • 10 آذر 1402 - 21:19
ورزش از مولفه‌های توسعه و منابع اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است
شهردار باغبادران گفت: ورزش از مولفه‌های توسعه و منابع اصلی ایجاد نشاط اجتماعی به‌شمار می‌آید از این رو مدیریت شهری باغبادران سعی کرده با  برگزاری مسابقات مختلف و پذیرش میزبانی مسابقات استانی در این شهر و همچنین دعوت از پیشکسوتان ورزشی کشور به این شهر زمینه رقابت ورزشکاران شهر را ایجاد کند.

حجت الله امینی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: مدیریت شهری باغبادران در دوره ششم مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به روح شهر و نشاط شهروندان داشته چراکه کارشناسان براین باور هستند کسی احساس خوشبختی می‌کند که از سلامتی جسمانی، روانی و نشاط اجتماعی برخوردار باشد و بی تردید همه این موارد با ورزش دست یافتنی است.

وی با اشاره به تاکید و توجه مدیریت شهری به ورزش شهروندی، افزود: همراه شدن با عرصه ورزش و پیوند زدن ورزش شهروندی با ورزش قهرمانی و استعدادیابی، هدف جدی مدیریت شهری بوده و امیدواریم در مسیر خدمت به شهروندان باغبادران بتوانیم گام‌های بلندتری برداریم.

شهردار باغبادران تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهر تاریخی، فرهنگی و گردشگری باغبادران میزبان مسابقات قهرمانی فوتسال نواحی مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بودیم و تیم های مختلف از شهرستان‌های استان اصفهان در دو سالن ورزشی آزادی و تربیت شهر باغبادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: ورزش از مولفه‌های توسعه و منابع اصلی ایجاد نشاط اجتماعی به‌شمار می‌آید از این رو مدیریت شهری باغبادران سعی کرده با  برگزاری مسابقات مختلف و پذیرش میزبانی مسابقات استانی در این شهر و همچنین دعوت از پیشکسوتان ورزشی کشور به این شهر زمینه رقابت ورزشکاران شهر را ایجاد کند.

امینی با بیان اینکه شهر فعال شهری است که برای تمام اقشار زیرساخت، برنامه‌های مشارکت و کارهای آموزشی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی در شهر علاوه بر تقویت توان ورزشی جوانان باعث ایجاد نشاط در بین شهروندان خواهد شد و امیدوارایم با اجرای رویدادهای مختلف ورزشی در شهر بتوانیم نقش بسزایی در ایجاد سلامتی و نشاط اجتماعی شهروندان ایفا کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.