• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان خبر داد:

مادر شهیدان هاشمی به فرزندانش پیوست

  • کد خبر : 44329
  • 12 آذر 1402 - 9:10
مادر شهیدان هاشمی به فرزندانش پیوست
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: شب گذشته حاجیه خانم فاطمه عابدینی مادر شهیدان علی اکبر و علیرضا هاشمی در ۸۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

مهدی هاشمزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به جایگاه رفیع مادران شهید، اظهار کرد: مادران شهدا اسوه‌های صبر، مقاومت هستند که با بصیرت، بزرگترین دارایی خود را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند تا از اسلام ناب محمدی و خاک میهن اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: بصیرت و شجاعت شهدا و ایثارگران از ایثارگری مادران آنها نشأت گرفته است و آنها توانستند با الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) فرزندان خود را به بهترین نحو و با معیارهای اسلامی تربیت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان تصریح کرد: حاجیه خانم فاطمه عابدینی مادر شهیدان علی اکبر و علیرضا هاشمی در ۸۸ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

وی عنوان کرد: این مادر صبور و فداکار که با قلبی سرشار از ایمان و پیروی از سیره اهل بیت (ع)، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را تقدیم عزت و سربلندی اسلام و ایران کرد، نامی جاودان و الگویی درخشان از توکل و ایثار بر جای گذاشت و قطعاً در خاطر مردم شهیدپرور شهر چمگردان ماندگار خواهد ماند.

هاشمزاده خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر این مادر شهیدان دفاع مقدس امروز ساعت ۱۴:۳۰ از غسالخانه شهر چمگردان به سمت گلستان شهدا این شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ شهید علیرضا هاشمی متولد ۱۳۴۵ بود که در ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی والفجر۸ به شهادت رسید. شهید علی اکبر هاشمی متولد ۱۳۳۴ بود که در ۲۷ سالگی در منطقه عملیاتی عین خوش عملیات محرم به شهادت رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.