• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آقایی: جنگ شناختی حربه جدید دنیای استکبار برای مهندسی افکار عمومی است

  • کد خبر : 44650
  • 13 آذر 1402 - 18:54
آقایی: جنگ شناختی حربه جدید دنیای استکبار برای مهندسی افکار عمومی است
امام جمعه زرین شهر گفت: پاسخگویی به مطالبات مردم  یکی از وظایف اصلی مدیران به‌شمار می‌آید از این رو انتظار می‌رود مسئولان خود را خادم ملت و پاسخ‌گو به مردم بدانند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی امروز دوشنبه _ سیزدهم آذر ماه_ با بیان اینکه دولتمردان و مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم خصوصا مشکلات معیشتی تلاش کنند، اظهار کرد: دشمن در اجرای توطئه‌های مختلف خود بیشترین بهره را می‌برد و اینگونه مشکلات از جمله گرانی می‌تواند به بهانه‌ای در جنگ شناختی و ترکیبی تبدیل و مورد استفاده دشمنان و بدخواهان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

وی افزود: معیشت مردم مانند غباری روی خدمات دولت نشسته است و نمی گذارد مردم این خدمات را ببینند از این رو مسئولان امر با اقدام فوری و جهادی در مسیر بهبود شرایط اقتصادی ومعیشتی انجام دهند وبهانه را از دشمن گرفته و مهمتر از همه مرهمی برای آلام ناشی از شرایط اقتصادی مردم باشند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به ضرورت پاسخ‌گویی مسئولان به مطالبات مردمی، تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم  یکی از وظایف اصلی مدیران به‌شمار می‌آید از این رو انتظار می‌رود مسئولان خود را خادم ملت و پاسخ‌گو به مردم بدانند.

وی ادامه داد: بی شک همه خواسته ها و نظرات مردم مطلوب و مطابق میل نیست ولی باید در هر صورت و شرایطی، مدیران برای آنها وقت بگذارند و باید تلاش کرد فرهنگ پاسخ‌گویی در بین مسئولان فراگیر شود.

آقایی جنگ شناختی را حربه جدید دنیای استکبار برای مهندسی افکار عمومی دانست و اضافه کرد: یکی دیگر از ابزارهای دشمن در جنگ شناختی بهره‌بردن از غفلت مسئولان در امر خدمت به مردم و کشور است و این درحالیست که  به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیار خوبی در بخش‌های مختلف در همه مناطق انجام گرفته که اطلاع رسانی و تبیین آنها ضروری است.

وی با اشاره همکاری مردم در بازسازی مصلی و طرح های مشارکتی گفت: از همکاری و همراهی مردم همیشه در صحنه در بازسازی و نظافت مصلی بزرگ حضرت ولی عصر (عج) قدردانی می کنم و امروز مراحل بازسازی روشنایی مصلی بزرگ شهر در حال تکمیل است که در این خصوص نیز نیازمند یاری خیرین هستیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44650
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.