• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیت‌الله رئیسی: لایحه بودجه ۱۴۰۳ با واقع‌نگری تدوین شده است

  • کد خبر : 44700
  • 14 آذر 1402 - 9:52
آیت‌الله رئیسی: لایحه بودجه ۱۴۰۳ با واقع‌نگری تدوین شده است
رئیس‌جمهور گفت: واقع‌نگری از محورهای مورد توجه در لایحه بودجه ۱۴۰۳ بوده و لایحه بودجه مبتنی بر برنامه هفتم توسعه تدوین شده است.

به گزارش نبض وطن، رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای کابینه صبح امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.

آیت‌الله رئیسی در مقدمه صحبت‌های خود با بیان اینکه توفیقی است که در خدمت نمایندگان هستیم تا بودجه ۱۴۰۳ را رسماً تقدیم مجلس شورای اسلامی کنیم، گفت: دولت تلاش کرد تا با اجرای قانون به رشد اقتصادی و رشد تولید و مهار تورم بینجامد و مردم توطئه و فتنه دشمن را ناکام گذاشتند.

رئیس جمهور در صحن مجلس گفت: واقع‌نگری از محورهای موردتوجه در لایحه بودجه ۱۴۰۳ بوده و لایحه بودجه مبتنی بر برنامه هفتم توسعه تدوین شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به شهادت بیش از ۶ هزار کودک در فلسطین را یادآور شد و گفت: آنچه از نسل کشی کودک کشی و جنایت علیه بشریت در غزه صورت می‌گیرد باعث تأسف بشریت است. اما تأسف بار آنکه حامی این نسل کشی کسانی هستند که مدعی حقوق انسانند یعنی آمریکا و غربی‌ها چگونه می‌خواهند در مقابل تاریخ و خداوند باشند و پاسخ دهند.سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی دفاع از حقوق مظلوم هستند اما کارایی خود را در مقابل نظام سلطه و آمریکا از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم ملت‌ها امروز به پا خواسته‌اند و حقوق بشر و اجرای عدالت و نظم نوین بر جهان را فریاد می‌زنند، گفت: خداوند امت موسی را در کشتن کودکانی که به دست فرعون صورت گرفت، شکل داد و باور داریم که شهادت زنان و کودکان فلسطینی به حکومت جعلی رژیم صهیونیست پایان می‌دهد و ما شاهد پیروزی فلسطینی و نابودی رژیم جعلی خواهیم بود.

رئیس جمهور گفت: امروز باید گرامی بدارم یاد شهید مدرس را، نماینده واقعی مردم، زبان مردم و بیان مردم را، که آنچه که ما از زندگی پاک او سراغ داریم خداباوری و مردم‌باوری و اجرای عدالت و سخن و بیان حق است. او نماینده‌ای در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی است و همواره الگویی برای همه دولتمردان و مسئولان است یاد این شهید بزرگوار گرامی باد.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.