• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
دریادار ایرانی در دیدار با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان مطرح کرد:

تعمیق روابط‌ ایران – آذربایجان در حوزه دیپلماسی دفاعی

  • کد خبر : 44756
  • 14 آذر 1402 - 12:44
تعمیق روابط‌ ایران – آذربایجان در حوزه دیپلماسی دفاعی
فرمانده نیروی دریایی ارتش با ژنرال ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان دیدار کرد و گفت: قطعاً اهداف اصلی ما در این سفر تعمیق روابط‌مان در حوزه دیپلماسی دفاعی و به‌خصوص دیپلماسی دریایی است.

به گزارش نبض وطن، دریادار شهرام ایرانی، که در چارچوب همکاری‌های دوجانبه ایران و آذربایجان به این کشور سفر کرده است، با ژنرال ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان دیدار و در ادامه با فرمانده نیروی دریایی این کشور نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی از یگان‌های نظامی نیروی دریایی آذربایجان و مراکز عالی آموزش نظامی این کشور بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به کشور آذربایجان با بیان اینکه این کشور مسلمان دوست و همسایه ما است، گفت: قطعاً اهداف اصلی ما در این سفر تعمیق روابط‌مان در حوزه دیپلماسی دفاعی و به‌خصوص دیپلماسی دریایی است.

وی در پایان افزود: از دیگر اهداف این سفر می‌توان به افزایش مراودات در همه سطوح به‌ویژه در حوزه‌های مشترک از قبیل آموزش، برگزاری تمرینات و رزمایش‌ها، برگزاری مسابقات نظامی و اجرای گشت‌های مشترک دریایی اشاره کرد.

گفتنی است؛ دریادار ایرانی و هیأت همراه صبح امروز با حضور در خیابان شهدای باکو به مقام شهدای این کشور ادای احترام کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش روز گذشته در چارچوب همکاری‌های نظامی دوجانبه ایران و جمهوری آذربایجان عصر امروز در صدر هیأتی وارد باکو شد.

تعمیق روابط‌ ایران - آذربایجان در حوزه دیپلماسی دفاعی

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.