• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تخریب پایگاه صهیونیستی که قرار بود مقابل هر حمله‌ای مقاومت کند

  • کد خبر : 44760
  • 14 آذر 1402 - 12:59
تخریب پایگاه صهیونیستی که قرار بود مقابل هر حمله‌ای مقاومت کند
یک شبکه صهیونیستی از تخریب شدن یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی که به زعم تل آویو قرار بود در برابر هر حمله‌ای مقاومت کند، انتقاد کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از المیادین، سایت شبکه کان ۱۱ رژیم صهیونیستی گزارش داد: یکی از مواضع ارتش اسرائیل که قرار بود در برابر هر حمله‌ای کاملاً مستحکم باشد به شدت آسیب دیده است.

در این گزارش آمده است: ارتش اسرائیل و نهادهای امنیتی باید در خصوص علت وارد آمدن آسیب به این پایگاه در مرزهای شمالی تحقیقات لازم را به عمل آورند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته اعلام کردند که تجهیزات عناصر مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی را در برابر پایگاه رامیا هدف قرار دادند.

این نیروها پایگاه‌های جل العلام، برکه ریشا و البغدادی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند. در جریان این حملات تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در حرج حانیتا و شتولا نیز هدف حملات نیروهای مقاومت اسلامی لبنان قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از درگیری مسلحانه در نزدیکی پایگاه اسرائیلی المالکیه در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

همچنین دقایقی قبل نیروهای مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که پایگاه اشغالگران در منطقه تله العاصی واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.