• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

توانمندسازی خانواده زندانیان یک ضرورت است

  • کد خبر : 4543
  • 21 بهمن 1399 - 22:33
توانمندسازی خانواده زندانیان یک ضرورت است
رئیس زندان شهرستان لنجان گفت: هدف زندان‌ها اصلاح و تربیت و بازگشت افراد خطادیده به سطح جامعه و خانواده است.

به گزارش نبض وطن، عبدالرسول سلیمیان با اشاره به حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده های زندانیان، گفت: خدمت به اقشارآسیب پذیرجامعه اولویت کاری ما بوده است چراکه معتقدیم عدم رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان بدنه جامعه را متزلزل خواهد کرد.
وی افزود: هدف زندان‌ها اصلاح و تربیت و بازگشت افراد خطادیده به سطح جامعه و خانواده است، و نباید فراموش کرد وجود سرپرست خانوده برای خانواده یک ضرورت به شمار می آید بنابر این تلاش می شود مددجویان با ابراز ندامت و پشیمانی در مسیری مناسب و صحیح قرار گیرند و به آغوش جامعه بازگردند تا بتوانند زندگی خوبی برای خود و خانواده مهیا کنند.
رئیس زندان شهرستان لنجان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و تربیتی برای مددجویان بسیار مهم بوده از این رو سعی شد با استفاده از این ظرفیت بازدارندگی جرم را در مددجویان این زندان شاهد باشیم.
وی عنوان کرد: توانمندسازی مهارتی زندانیان و همچنین اعضای خانواده انان یکی از مباحث مهم در حمایت از این قشر از جامعه به شمار می آید و چنانچه با جدیت دنبال ‌شود قطعا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی نیز خواهیم بود و خوبختانه این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4543
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.