• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کشف خودروی سرقتی در بخش باغبهادران

  • کد خبر : 45439
  • 18 آذر 1402 - 15:45
کشف خودروی سرقتی در بخش باغبهادران
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کشف یک دستگاه سواری خودروی مزدای تک کابین در بخش باغبهادارن خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی اظهار کرد:  برای تقویت پلیس و کشف واقعی سرقت همواره در تلاش بوده‌ایم که انقلابی و جهادی رو به جلو حرکت کنیم تا در نهایت بتوانیم آرامش و امنیت را به مردم انتقال دهیم.

وی افزود: به دنبال اجرای طرح پیشگیری از سرقت مأموران گشت بخش باغبهادران در حین گشت زنی به یک خودروی مزدای تک کابین که راننده آن داخل خودرو بود مشکوک، و پس از استعلام از وضعیت خودرو از سرقتی بودن آن مطمئن می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، این مهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

پریشانی اضافه کرد: با اجرای طرح مهار و با تقویت گشت‌های انتظامی و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، سرانجام ماموران، خودروی مسروقه را کمتر از سه ساعت پس از اعلام سرقت کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد: ماموران پلیس، خودرو را متوقف، سارق را دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه سارق در بازجویی‌های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: بخشی از پیشگیری جرایم توسط آگاهی مردم به وجود می‌آید که لازم است شهروندان با مدنظر قرار دادن توصیه و هشدارهای پلیسی از وقوع جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند.

پریشانی متذکر شد: پایین بودن ضریب ایمنی خودروهای مدل پایین، عدم تجهیز آنها با تجهیزات ایمنی و ضد سرقت و سهل انگاری مال‌باختگان در نگهداری وسایل نقلیه خود از مهمترین عوامل سرقت این خودروها بودند که در این خصوص توصیه می‌کنیم شهروندان برای جلوگیری از سرقت خودروی خود توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=45439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.