• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان :

محموله کفش قاچاق در لنجان توقیف شد

  • کد خبر : 45799
  • 21 آذر 1402 - 9:55
محموله کفش قاچاق در لنجان توقیف شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی، خودروی مذکور را که در مسیر مواصلاتی شهرستان لنجان در حال تردد بود را به سراکیپی ریس یگان کلانتری۱۴ ورنامخواست شناسایی و در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف کردند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مأموریت‌های نیروی انتظامی، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم پلیس مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز و قاچاقچیان به‌شمار می‌آید، چرا که یکی از مؤلفه‌های مهم در بحث امنیت اقتصادی مقابله با این پدیده شوم اقتصادی است.

وی با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی، افزود: قاچاق کالا علاوه‌بر اینکه ضربه مهلکی بر بدنه اقتصاد کشور وارد می‌کند، عامل مؤثری در رکود تولید و بالا رفتن نرخ بیکاری و از بین رفتن بسیاری از فرصت‌های شغلی در کشور است، بر همین اساس نیروی انتظامی شهرستان لنجان به قاچاقچیان این اجازه را نخواهد داد تا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: مأموران کلانتری۱۴ ورنامخواست به دنبال کسب خبری مبنی بر انتقال محموله قاچاق توسط فردی با یک دستگاه خودرو سورای، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی، خودروی مذکور را که در مسیر مواصلاتی شهرستان لنجان در حال تردد بود را به سراکیپی ریس یگان کلانتری۱۴ ورنامخواست شناسایی و در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف کردند.

پریشانی عنوان کرد: راننده خودرو مذکور فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوزهای قانونی بود و در بازرسی به عمل آمده کفش‌های قاچاق کشف و ضبط شدند.

وی ادامه داد: برابر برآورد و نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده از خودروی توقیف شده حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، همچنین خودرو مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل و محموله کشف شده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=45799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.