• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین :

نقش فعالان عرصه حمل و نقل در توسعه و پیشرفت کشور انکار ناپذیر است

  • کد خبر : 46521
  • 26 آذر 1402 - 14:15
نقش فعالان عرصه حمل و نقل در توسعه و پیشرفت کشور انکار ناپذیر است
شهردار چرمهین گفت: کامیون داران و رانندگان شریف چرمهینی نیز از جمله افرادی بوده و هستند که با فعالیت در حوزه‌های مختلف حمل و نقل بار و مسافر، راه‌سازی، پروژه‌های عمرانی و … در سراسر میهن اسلامی علیرغم دوری از کانون گرم خانواده و در این شرایط خاص اقتصادی در راستای خدمت‌رسانی، حمل کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور، توسعه پایدار شهرهای ایران و... از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
در تاریخ تحولات صنعت حمل‌ونقل ایران اسلامی، ایام سرنوشت‌سازی وجود دارد که نقشی تعیین‌کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل‌ونقل کشور داشته و ۲۶ آذر سال ۱۳۶۲ از آن جمله است، روزی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ضمن اطمینان دادن به مردم در زمینه وجود مایحتاج عمومی به مقدار مورد نیاز در بنادر جنوب، کامیون‌داران کشور را به مشارکت در تخلیه هرچه سریع‌تر بنادر فراخواندند و کامیون‌داران و رانندگان به فرمان امام لبیک گفتند.
کامیون داران و رانندگان شریف چرمهینی نیز از جمله افرادی بوده و هستند که با فعالیت در حوزه‌های مختلف حمل و نقل بار و مسافر، راه‌سازی، پروژه‌های عمرانی و … در سراسر میهن اسلامی علیرغم دوری از کانون گرم خانواده و در این شرایط خاص اقتصادی در راستای خدمت‌رسانی، حمل کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور، توسعه پایدار شهرهای ایران و… از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده‌اند.
بدون تردید، نامگذاری ۲۶ آذر تحت عنوان روز حمل و نقل، فرصتی برای ارج نهادن به خدمات طاقت‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی‌ناپذیر حمل‌ونقل و گرامیداشت مجاهدت‌های شبانه روزی و مخلصانه رانندگان و شاغلان بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری است.
در پی صدور فرمان تاریخی امام راحل در ۲۶ آذرماه سال ۱۳۶۷ کامیون‌داران، رانندگان و مؤسسات و انجمن‌های صنفی به فرمان ولی فقیه زمان خود لبیک گفته و آمادگی خود را برای مشارکت در بسیج تخلیه بنادر اعلام کردند و روزی سرنوشت‌ساز را در مقابله با توطئه دشمنان و همراهی با ملت ایران رقم زدند، از این رو ۲۶ آذر ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور در تقویم ملی به عنوان روز حمل‌ونقل نامگذاری شد.
فعالان عرصه حمل نقل را می‌توان سربازان خط مقدم جاده‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه پایدار شهری دانست کسانی که با ایثار و تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت رسانی به ملت ایران و توسعه اقتصادی کشور گام برداشته اما کمتر از آن‌ها نام‌برده می‌شود ولی حضورشان غیر قابل انکار است.
اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز حمل و نقل به تمامی فعالان گرانقدر عرصه حمل و نقل درون شهری و برون شهری اعم از جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی که همواره نقش ویژه‌ای در تأمین و ثبات امنیت اقتصادی کشور داشته‌اند خدا قوت و دستمریزاد عرض می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=46521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.