• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در لنجان

  • کد خبر : 46935
  • 29 آذر 1402 - 10:13
کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در لنجان
فرمانده انتظامی شهرستان لنجان، از کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی ظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ سده به سر اکیپی رئیس یگان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع موادمخدر از نوع گراس مطلع و رسیدگی موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم مقدار قابل توجهی موادمخدر را جهت توزیع در حال حمل با خودرو می باشد .

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به این‌که عملیات دستگیری این متهم آغاز و تیم های ویژه‌ای آشکار و مخفی به صورت ایست و کنترل محور مواصلاتی اعزام شدند، تصریح کرد: مأموران موفق شدند در بررسی از خودرو این متهم مقدار ۱۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع گراس کشف کنند.

وی با بیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت همه تلاش خود را به کار گرفته و با متخلفان برخورد می‌شود.

سرهنگ پریشانی با تاکید بر این‌که خانواده‌ها نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد دارند، خاطرنشان کرد: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف موادمخدر نیست و شادی کاذب مصرف موادمخدر، به غم اندوه تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=46935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.