• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کشف محموله قاچاق کیف و کفش در لنجان

  • کد خبر : 47147
  • 30 آذر 1402 - 21:19
کشف محموله قاچاق کیف و کفش در لنجان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کشف انبار کالای قاچاق کیف و کفش خارجی به ارزش سه میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان  در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز با رصد هوشمندانه خود مطلع شدند فردی در منزل مسکونی خود اقدام به دپوی کالای قاچاق کرده و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات بیش از ۷۰۰ جفت انواع کیف و کفش خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی و مجوزهای قانونی را ارائه نداد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به توقیف محموله کشف شده تصریح کرد:کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای خارجی قاچاق مکشوفه را سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی، عنوان کرد: قاچاق کالا علاوه‌بر اینکه ضربه مهلکی بر بدنه اقتصاد کشور وارد می‌کند، عامل مؤثری در رکود تولید و بالا رفتن نرخ بیکاری و از بین رفتن بسیاری از فرصت‌های شغلی در کشور است، بر همین اساس نیروی انتظامی شهرستان لنجان به قاچاقچیان این اجازه را نخواهد داد تا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

سرهنگ پریشانی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم پلیس مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز و قاچاقچیان به‌شمار می‌آید، چرا که یکی از مؤلفه‌های مهم در بحث امنیت اقتصادی مقابله با این پدیده شوم اقتصادی است از این رو امیدواریم مردم با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=47147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.