• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دهه عهد با حاج‌قاسم در مدارس کشور برگزار می‌شود

  • کد خبر : 47452
  • 03 دی 1402 - 10:03
دهه عهد با حاج‌قاسم در مدارس کشور برگزار می‌شود
رادیو مقاومت با مشارکت معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش دهه عهد با حاج‌قاسم را در مدارس ابتدایی کشور برگزار می‌کند.

به گزارش نبض وطن، رضا کوچک‌زاده‌تهمتن اظهار کرد: شبکه رادیویی مقاومت در چهارمین سال فعالیت خود در حرکتی مبتنی بر جهاد تبیین با مشارکت و همراهی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اقدام به برگزاری صبحگاه مقاومت در مدارس کل کشور کرده است.

وی افزود: به منظور حضور نسل پنجمی‌ها و معلمان و زحمت‌کشان این نسل هوشمند در انقلاب اسلامی، ۱۰ مدرسه به صورت پیش‌فرض در استان تهران انتخاب شد که از تاریخ دوم لغایت سیزدهم دی هم‌زمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی از ساعت ۷:۳۰ صبح، صبحگاه مقاومت اجرا خواهد شد که این برنامه هم‌زمان از رادیو مقاومت به‌صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود و به طور هم‌زمان در مدارس ابتدایی سراسر کشور نیز اجرایی خواهد شد.

مدیر رادیو مقاومت تاکید کرد: حضور نسل پنجمی‌ها در ساحت مقاومت و ایجاد فرصت فعالیت در مکتب شهید سلیمانی برای رسیدن به بصیرت و شناخت انقلابی نیازمند، آموزش همراه با میدان دادن به فرزندانی است که مردان میدان آینده این نظام را تشکیل می‌دهند.

پرداخت به مکتب شهید سلیمانی، دال مرکزی رادیو مقاومت

کوچک‌زاده‌تهمتن از هم‌افزایی جدید در این شبکه خبر داد و بیان کرد: موضوع فلسطین، آرمان‌های مترتب بر آن و پیروزی‌ها و اتفاقات کنونی، همچنین مقابله با جنایت‌های جنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در چارچوب کلان گفتمان مقاومت اسلامی که از انقلاب اسلامی ساطع شده است مورد مداقه قرار می‌گیرد. البته پرداختن به مکتب شهید سلیمانی و تبیین ابعاد مختلف این مکتب همچنان دال مرکزی رادیو مقاومت را تشکیل می‌دهد، اما به‌تبع با توجه به روزآمد بودن تحولات فلسطین و پیش‌بینی‌ناپذیری اتفاقات آینده، تبیین از دریچه تحولات کنونی صورت گرفته است و این مسیر ادامه دارد.

مدیر این رادیوی فصلی در معاونت صدا افزود: در این میان، گام موفق این موج رادیویی که به صورت مناسبتی فعالیت دارد و در بازه زمانی پانزدهم آبان تا پایان دی به سمع مخاطبان می‌رسد، تلاش برای هم‌افزایی در محتوای تولیدشده‌ای است که بر اساس سند بالادستی و چشم‌انداز مقاومت در مکتب شهید سلیمانی تعریف شده است؛ در این راستا تربیت نسل مقاومت یکی از مهم‌ترین و در عین حال حساس‌ترین رسالت بدنه آموزشی کشور و البته رسانه است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=47452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.