• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
با وساطت جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

جوان ۲۲ ساله از چوبه دار رهایی یافت

  • کد خبر : 47524
  • 03 دی 1402 - 17:42
جوان ۲۲ ساله از چوبه دار رهایی یافت
با وساطت جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان جوانی ۲۲ ساله که منتظر اجرای حکم قصاص نفس بود، از چوبه دار رهایی یافت و به زندگی دوباره بازگشت.

به گزارش نبض وطن به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سال ۱۳۹۸ به دلیل اختلافات شخصی، پسر ۱۷ ساله‌ای در درگیری با یکی از اقوام خود کشته می‌شود و جوان ۱۸ ساله‌ای که مرتکب این قتل شده بود توسط مأموران پلیس دستگیر و با حکم مرجع قضائی به زندان منتقل و پس از سپری شدن مراحل دادرسی و قضائی فرد مذکور از سوی دادگاه کیفری به قصاص نفس با چوبه دار محکوم شد.

با توجه به اهمیت صلح و سازش در آموزه‌های دینی و قرآنی، جلسات متعددی برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده با وساطت مستقیم سردار محمد رضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان و همراهی جمعی از ریش سفیدان و بزرگان هر دو طرف برگزار و سرانجام با کسب رضایت اولیای دم، در نهایت این جوان که اکنون ۲۲ ساله است از قصاص نفس رهایی یافته و به زندگی دوباره بازگشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس از جنس مردم و برای مردم به صورت شبانه روز خدمات خود را در قالب خدمات انتظامی و اجتماعی پیگیری می‌کند و هر کجا که لازم باشد در میان قشرهای مختلف جامعه حاضر و نسبت به اجرای سنت حسنه صلح و سازش اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=47524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.