• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

واکنش کتائب حزب‌الله عراق به شهادت سردار سید رضی موسوی

  • کد خبر : 47726
  • 05 دی 1402 - 9:00
واکنش کتائب حزب‌الله عراق به شهادت سردار سید رضی موسوی
کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش نبض وطن به نقل از المیادین، در بیانیه کتاب حزب‌الله عراق آمده است: شهادت فرمانده سید رضی موسوی اقدام جنایت‌کارانه‌ای از سوی صهیونیست‌ها در سوریه است.

کتائب حزب‌الله افزوده است: فرمانده موسوی نقش عمده‌ای در مقابله با نیروهای تکفیری مانند القاعده و داعش داشت که عراق و مردم آن را نابود کردند.

این تشکیلات مقاومت عراقی تأکید کرده است: دشمنان در توهم هستند که سیاست‌های جنایت‌کارانه آن‌ها مردان را از مبارزه و دفع توطئه‌های آن‌ها بازمی‌دارد.

در پایان بیانیه کتائب حزب‌الله آمده است: شهادت فرمانده مجاهد سید رضی موسوی را به آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم منطقه و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنیم.

سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار سیدرضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه در جریان حمله ساعات قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=47726

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.