• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در لنجان

  • کد خبر : 47807
  • 05 دی 1402 - 18:31
دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در لنجان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از دستگیری سارق موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی اظهار کرد: به دنبال اعلام وقوع سرقت موتورسیکلت در شهرستان لنجان، تحقیقات لازم، برای شناسایی سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی اجازه جولان به سارقان در شهرستان لنجان را نخواهد داد، افزود: با هوشیاری مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ زرین شهر، یک سارق حرفه‌ای سابقه‌دار در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه سارق حرفه‌ای موتور سیکلت به دو فقره سرقت اعتراف کرده‌ است، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه مستندات از سوی مأموران انتظامی، در نهایت دو موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در عملیات پلیس، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی شهرستان لنجان معرفی شد.

سرهنگ پریشانی عنوان کرد: از صاحبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود وسیله نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان در مقابل بانک‌ها، بیمارستان‌ها، و ادارات دولتی که دسترسی و امکان سرقت بیشتر است، پارک نکنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان لنجان با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، از این رو انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن رعایت هشدارهای پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=47807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.