• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

طوفان الاقصی، حمله به موجودیت اسرائیل است

  • کد خبر : 48113
  • 08 دی 1402 - 8:17
طوفان الاقصی، حمله به موجودیت اسرائیل است
فرماندار شهرستان لنجان گفت:در عملیات طوفان الاقصی قدرت اطلاعاتی و نظامی رژیم غاصب اسرائیل که همواره توسط امپراطوری رسانه‌ای آنان به رخ جهانیان کشیده می‌شد با تکیه بر روحیه مقاومت که برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی و در رأس آن مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود در هم شکست و نشان داد پیروزی نهایی از آن مقاومت است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه پنجشنبه _هفتم دی_ در حاشیه کنگره بین المللی شهدای عملیات طوفان الاقصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی بار دیگر اتفاقاتی از جنس مقاومت رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر مستکبران جهان را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت و سبب شد تحلیلگران نظامی انگشت به دهان بمانند.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از روی استیصال است، افزود: طوفان الاقصی که با رشادت‌های شجاع مردان حماس و جهاد اسلامی فلسطین رقم خورد فوق‌العاده بی‌نظیر و برای رژیم جعلی صهیونیستی غافلگیرانه بود به‌گونه‌ای که تمام معادلات آنها با شکست سنگین مواجه شد.

فرماندار شهرستان لنجان طوفان الاقصی را حماسه‌ای تاریخی در جهان دانست و تصریح کرد: در عملیات طوفان الاقصی قدرت اطلاعاتی و نظامی رژیم غاصب اسرائیل که همواره توسط امپراطوری رسانه‌ای آنان به رخ جهانیان کشیده می‌شد با تکیه بر روحیه مقاومت که برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی و در رأس آن مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود در هم شکست و نشان داد پیروزی نهایی از آن مقاومت است.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی باعث تضعیف رژیم جعلی اسرائیل و کشته شدن بیش از یک هزار و ۶۰۰ اسرائیلی و اسارت تعداد قابل توجهی از صهیونیست‌ها شد که این اقدام پیروزمندانه جریان مقاومت باعث بیداری اسلامی در مقابل مستکبران جهان شد و سبب شد نام حماس که سال‌ها درون نوار غزه محبوس مانده بود در سراسر جهان بر سر زبان‌ها جاری شود.

محمدی اضافه کرد: مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع غافلگیری دیگری را برای این رژیم جعلی و حامیان آن رقم زد و نشان داد شکست رژیم صهیونیستی سنگین‌تر از آنچه دنیای استکبار تصور می‌کرد، بود از این رو بسیاری از کارشناسان طوفان الاقصی را حمله به موجودیت اسرائیل دانستند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت مردمی و رشادت‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین طی مدت گذشته در انجام عملیات طوفان الاقصی و شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند را بار دیگر به جهانیان یادآوری کرد و قطعاً شاهد تحقق وعده معظم‌له خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.