• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

دشمن جنگ شناختی علیه ایران آغاز کرده است

  • کد خبر : 48167
  • 08 دی 1402 - 14:57
دشمن جنگ شناختی علیه ایران آغاز کرده است
امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه جنگ غزه نمونه‌ی واضح و آشکار از دست برتر جبهه مقاومت بود، گفت: مردم باید به این باور دست پیدا کنند که جنگ تمام عیار ترکیبی علیه کشور آغاز شده است و همه‌ی ما وسط میدان جنگ قرار داریم و پذیرش این جنگ از سوی مردم می‌تواند دست برتر ما در خط اول این جبهه باشد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به آغاز جنگ ترکیبی و شناختی علیه ایران اظهار کرد: مدت‌هاست دشمنان ایران اسلامی با راه انداختن جنگ‌های ترکیبی و شناختی قصد ضربه زدن به کشور و مردم را دارند.

وی افزود: دشمنان در این جنگ از تمامی ابزارهای خود به ویژه ابزارهای رسانه و تبلیغی برای موفقیت و پیروزی در جنگ ترکیبی استفاده می‌کند و چنانچه در این میدان بصیرت لازم وجود نداشته نباشد به سربازان دشمن مبدل خواهیم شد و دشمن را به سمت پیروزی و نابودی کشور هدایت خواهیم کرد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: مردم باید به این باور دست پیدا کنند که جنگ تمام عیار ترکیبی علیه کشور آغاز شده است و همه‌ی ما وسط میدان جنگ قرار داریم و پذیرش این جنگ از سوی مردم می‌تواند دست برتر ما در خط اول این جبهه باشد.

وی ادامه داد: دشمن برای زمین نابودی کشور و مردم با تمام ابزارهای خود به میدان آمده است و بر همین اساس باید مراقب باشیم و ابزارهای دفاعی لازم برای دفاع و ضربه زدن به دشمن در این جنگ بهره ببریم.

آقایی اشاره به ابزارهای جنگ ترکیبی گفت: دشمن در این جنگ، سیستم محاسباتی افراد را به بهانه‌های مختلف و حتی با دست خودمان حمله می‌کند تا این دستگاه مهم و حیاتی را در افراد دچار خطا کند.

وی اضافه کرد: دشمن با این اقدام به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که در تصمیم‌گیری درست و به موقع دچار غفلت و خطا شویم و در میدانی که باید درست اقدام کنیم دچار خطا شویم و با تغیر رفتار خود دشمن را به سمت پیروزی هدایت کنیم.

امام جمعه زرین شهر عنوان کرد: خطای محاسباتی باعث می‌شود در مقابل حوادث و توطئه‌ها رفتار صحیح، به موقع و آگاهانه از خود بروز ندهیم از این رو داشتن دست برتر در میدان جنگ ترکیبی و شناختی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: میدان جنگ غزه نمونه‌ی واضح و آشکار از دست برتر جبهه مقاومت بود و اگر این دست برتر و آگاهی و شناخت مردم مظلوم، شجاع و مقاوم از توطئه دشمن وجود نداشت قطعاً به پیروزی دست پیدا نمی‌کردند.

آقایی تصریح کرد: در حوادث تلخ غزه دشمن با تکیه بر رسانه‌های بزرگ خود به دنبال این بود که حماس و غزه را زمین کرده و اقدام حماس را عامل کشتار مردم جلوه دهد، اما دست برتر و روایتگری به موقع حماس سبب شد. تمام دنیا به حمایت از مردم غزه به پا خواستند

وی با بیان اینکه روایتگری صحیح مقدمه داشتن دست برتر در میدان جنگ ترکیبی است، خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم غزه و حماس باعث شد در کشورهای که حاکمان آنها به دفاع از ظالم برخواسته بودند نیز آزادمردان به حمایت از غزه برخیزند که این مسئله نشان از داشتن دست برتر است که در کشور ما نیز باید به وقوع بپیوندد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.