• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

یوم الله ۹ دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و انقلابی‌گری ایرانیان است

  • کد خبر : 48188
  • 09 دی 1402 - 12:17
یوم الله ۹ دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و انقلابی‌گری ایرانیان است
فرماندار شهرستان لنجان گفت: مردم بصیر شهرها و روستاهای شهرستان لنجان بار دیگر برای تجدید میثاق با ولایت در مراسم‌هایی که به مناسبت ۹ دی ماه برگزار شده شرکت کردند و همانند سال‌های گذشته بار دیگر حماسه آفرینند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی پیش از ظهر امروز _نهم دی ماه_ در جمع مردم زرین شهر اظهار کرد: از بدو شکلگیری انقلاب ایران اسلامی، استکبار جهانی با فتنه‌انگیزی به دنبال جلوگیری از ادامه مسیر انقلاب و نابودی اسلام و مسلمانان برخواست اما ملت بصیر ایران با ولایت پذیری در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستاده و عرض اندام کردند.

وی با بیان اینکه با درایت مقام معظم رهبری و اقتدار سربازان امام زمان توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده‌اند، افزود: ملت ایران با محوریت دین مبین اسلام و ولایت فقیه، طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانستند دسیسه‌های دشمن را برملا کرده و فتنه‌های آنها را خنثی کنند و یکی از ایامی که در تاریخ ایران غیر قابل فراموشی است یوم الله ۹ دی است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: حماسه تاریخی ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ اوج ایستادگی و مقاومت ملت ایران ب ا ویژگی‌هایی همچون عمل بر مبنای تکلیف دینی، داشتن بصیرت سیاسی و هوشمندی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، روحیه استکبارستیزی پایبندی آنان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و… بود و امروز علیرغم افزایش فاصله زمانی شاهد هستیم ملت ایران اجازه کمرنگ شدن این مهم را نداده و در صحنه حضوری پرشور دارند.

وی ادامه داد: بینش نافذ و ایستادگی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، پایه‌های سیاست ددمنشانه مستکبران جهان را به لرزه در آورده و معظم له با رهبری هوشمندانه خود توطئه‌های بزرگ علیه انقلاب را برای ملت فهیم ایران آشکار می‌کنند و حماسه نهم دی ماه از جمله مهمترین حماسه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آید که کارشناسان آن را در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی کرده‌اند.

محمدی با بیان اینکه نهم دی ماه مردم به‌صورت خودجوش در حمایت از نظام و ولایت در صحنه حضور یافتند، اضافه کرد: ملت ایران در این روز سرنوشت ساز یکپارچه و مقتدر قیام کرده و طرح شومی که در اتاق‌های فکر نظام سلطه از مدت‌ها قبل با همراهی برخی عناصر داخلی با هدف برهم زدن امنیت و آرامش، نقض قانون، توهین به مقدسات و در نهایت براندازی حکومت جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده بود را خنثی کرده و بساط فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی را جمع کردند.

وی یوم الله ۹ دی را مظهر بصیرت، ولایتمداری و انقلابی‌گری ایرانیان دانست و گفت: مردم بصیر شهرها و روستاهای شهرستان لنجان بار دیگر برای تجدید میثاق با ولایت در مراسم‌هایی که به مناسبت ۹ دی ماه برگزار شده شرکت کردند و همانند سال‌های گذشته بار دیگر حماسه آفرینند.

فرماندار شهرستان لنجان حماسه ۹ دی را درس آموز دانست و عنوان کرد: دشمنان امروز نیز با مسائل اقتصادی، جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال تشدید بحران‌ها و ایجاد فتنه‌های مختلف در جامعه هستند که بدون تردید این فتنه‌ها نیز خنثی خواهد شد اما باید حماسه تاریخی ۹ دی را که در مهار فتنه ۸۸ به ظرفیتی عظیم برای عبور از فتنه‌ها مبدل شد برای نسل‌های مختلف خصوصاً نسل جدید تبیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی کارآمدی نظام دینی برای عبور از فتنه‌ها را نشان داد و باید از این ظرفیت در مقابله با جنگ شناختی دشمنان بهره برد تا بار دیگر شاهد شکست سنگین مستکبران جهاد در رسیدن به اهداف شومشان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.