• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان درب و پنجره و مصنوعات فلزی لنجان برگزار شد

  • کد خبر : 48357
  • 10 دی 1402 - 12:42
انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان درب و پنجره و مصنوعات فلزی لنجان برگزار شد
انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان درب و پنجره و مصنوعات فلزی شهرستان لنجان برگزار و اعضای اتحادیه هیئت‌مدیره جدید و بازرس را انتخاب کردند.

حسین طرفی در گفتگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به برگزاری نوبت دوم انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه صنف تولیدکنندگان درب و پنجره و مصنوعات فلزی شهرستان لنجان، اظهار کرد: انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان درب و پنجره و مصنوعات فلزی شهرستان لنجان مطابق قانون نظام صنفی پس از طی مراحلی چون فراخوان ثبت نام داوطلبان حضور در هیئت مدیره، بررسی صلاحیت فردی توسط اعضا کمیته تطبیق شرایط انتخابات و فراخوان برگزاری انتخابات به اعضا تحت پوشش اتحادیه با انتشار آگهی در روزنامه‌های محلی، پیامک و غیره برگزار شد.

وی افزود: انتخابات صنف تولیدکنندگان درب و پنجره و مصنوعات فلزی شهرستان لنجان از ساعت ۹:۰۰ روز یکشنبه دهم دی ماه آغاز و تا ساعت ۱۲:۱۵ ادامه داشت که در نهایت با شمارش آرا نتیجه انتخابات مشخص شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان تصریح کرد: از ۴۷۳ عضو واجد شرایط شرکت در این انتخابات، ۲۲۳ نفر در این دوره شرکت کردند.
وی ادامه داد: از کل تعرفه‌های مأخوذه در انتخابات ۲۲۰ تعرفه صحیح و ۳ رأی سفید وجود داشت و براین اساس احمدرضا شعبانی ریزی با ۱۱۱ رأی به عنوان رئیس، محسن جلالی ورنامخواستی با ۱۰۵ رأی نایب رئیس اول، سعید خاشعی با ۱۰۰ رأی نایب رئیس دوم، مرتضی جلالی ورنامخواستی با ۹۹ رأی دبیر اتحادیه، ابراهیم دری سده با ۹۹ رأی خزانه دار، محمدعلی نصیری ریزی با ۶۸ رأی عضو علی البدل اول و ایمان ملکزاده با ۶۴ رأی عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.

طُرفی اضافه کرد: در صندوق اخذ رأی بازرس اتحادیه نیز با تعداد ۲۲۳ رأی مأخوذه تعداد ۱۵۴ رأی صحیح و ۶۹ رأی سفید به ثبت رسیده است که محمدرضا رنجبر با ۹۵ رأی به عنوان بازرس اصلی و مجتبی طغیانی ریزی با ۴۵ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: مطابق قانون برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه‌های صنفی، افراد کاندید در انتخابات چنانچه اعتراضی به روند برگزاری آن دارند می‌توانند ظرف مدت ۷۲ ساعت با ارائه مدارک و مستندات به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و هیئت اجرایی مستقر در این اداره اعتراض خود را ابلاغ کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان خاطر نشان کرد: چنانچه بعد از ۷۲ ساعت اعتراضی در خصوص روند برگزاری انتخابات اتحادیه صنف فناوری ارتباطات و فرهنگی و هنری شهرستان لنجان وجود نداشت اعتبار نامه اعضا صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.