• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تبیین جزئیات بسته رایگان اهدایی به مردم

  • کد خبر : 48407
  • 10 دی 1402 - 18:03
تبیین جزئیات بسته رایگان اهدایی به مردم
وزیر ارتباطات با تبیین جزئیات بسته رایگان اهدایی به مردم، گفت: تلاش کردیم بسته‌ای را از اپراتورها برای مردم بگیریم که نیاز آن‌ها را به صورت رایگان برطرف خواهد کرد، این بسته رایگان به صورت هدیه به مردم خواهیم داد و تا آخر سال بخشی از نیاز آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

به گزارش نبض وطن، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تا الان پاسخگوی ۹ هزار نفر از مردم در شبکه‌های اجتماعی بوده‌ام؛ طبیعتاً افزایش قیمت موجب ناراحتی خواهد بود و بازخوردهای مثبت و منفی را در این روزهای اخیر گرفته‌ام.

وی افزود: از طرفی واقعاً شبکه منابع و زیرساخت نیاز دارد، اپراتورها چون خصوصی هستند، طبیعتاً نیازهایی برای افزایش زیرساخت دارند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: این تصمیم سخت را به خاطر مردم گرفته‌ایم، اما برای اینکه مطمئن شویم منابع صرف بهبود زیرساخت‌ها خواهد شد، تعهداتی را از اپراتورها گرفته‌ایم و این‌ها را ثبت کرده‌ایم و اگر این تعهدها اجرا نشد مشمول جریمه خواهند شد.

زارع‌پور افزود: این وعده را تا خرداد سال بعد پیگیری خواهیم کرد که کیفیت اینترنت هم ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده یا خیر.

وزیر ارتباطات با تبیین جزئیات بسته رایگان اهدایی به مردم، گفت: تلاش کردیم بسته‌ای را از اپراتورها برای مردم بگیریم که نیاز آن‌ها را به صورت رایگان برطرف خواهد کرد، این بسته رایگان به صورت هدیه به مردم خواهیم داد و تا آخر سال بخشی از نیاز آن‌ها را برطرف خواهد کرد، این بسته هم برای هر کد ملی و همه مردم فعال خواهد شد.

زارع‌پور در پاسخ به سوالی راجع به هک شدن اسنپ‌فود، عنوان کرد: مسئول رسیدگی به امنیت کسب و کارها پلیس فتا بوده و این موضوع در حال پیگیری است و بعد از بررسی حتماً این موضوع از جانب مسئولین مربوطه اعلام خواهد شد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی راجع به تحقق وعده آیت‌الله رئیسی در مورد رایگان شدن اینترنت دهک‌های کم درآمد، گفت: سال قبل در راستای تحقق این وعده اینترنتی را برای ۴ دهک اول فعال کردیم و این هدیه به چند میلیون نفر تعلق گرفت، اما داریم بررسی می‌کنیم که این وعده رئیس‌جمهور نیز حتماً محقق شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.