• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اسماعیلی: سمفونی ویژه حاج‌قاسم سه‌شنبه رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 48474
  • 11 دی 1402 - 8:05
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سمفونی ویژه «حاج قاسم عزیز» سه‌شنبه شب در تالار وحدت رونمایی می‌شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آئین رونمایی آثار منتشرشده مکتب حاج‌قاسم در تالار رودکی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزندان شهید سلیمانی برگزار شد و در این آئین از کتاب‌های «این خانه فروشی نیست»، «باران گرفته است»، «همراه ما بود»، «بچه‌های حبیب»، «جهت ۱ و ۲» و «طبقه‌بندی موضوعی (مجموعه سخنرانی‌های حاج قاسم)» رونمایی شد.

سمفونی ویژه حاج قاسم سه شنبه رونمایی می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی این مراسم برگزار می‌شود؛ ویژگی شهید عالی‌مقام شهید سلیمانی به‌عنوان یکی از اسطوره‌های تاریخ ایران، همان‌طور که رهبر تاکید کردند «واجب است که سیره او، مکتب نامیده شود. به‌طور طبیعی همه بخش‌ها باید برای این عنوان بزرگ، کار کنند.»

وی افزود: واقعه شهادت سردار سلیمانی چنان بزرگ و غم‌انگیز بود که همه آزادی‌خواهان دنیا درصدد تولید آثار برآمدند. تک‌تک لحظات زندگی شهید حامل پیام‌های اخلاقی و معنوی است که ما به آن‌ها نیاز داریم و برای ما مهم است که دغدغه‌های ایشان مطرح و به نسل‌های بعدی شناسانده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار خانواده این شهید عزیز و مکتب شهید سلیمانی بودیم و آثاری که در مکتب تولید شده اکنون به مرحله رونمایی رسیده است که این امر جای تقدیر دارد.

اسماعیلی یادآور شد: سمفونی ویژه «حاج‌قاسم عزیز» سه‌شنبه شب در تالار وحدت رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.