• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

طرح مساجد دوستدار خانواده در لنجان

  • کد خبر : 48607
  • 12 دی 1402 - 7:10
طرح مساجد دوستدار خانواده در لنجان
مجری طرح مساجد دوستدار خانواده ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: طرح روزه مساجد دوستدار خانواده در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی شهرستان لنجان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مصطفی محمدی اظهار کرد: یکی از فرصت های تعمیق فرهنگ دینی و ارزشی در جامعه، اجرای طرح های فرهنگی متناسب با این ماموریت است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد با تعامل دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در قالب طرح طرح «مساجد دوستدار خانواده» اجرا می کنند.

وی افزود: طرح «مساجد دوستدار خانواده» ویژه نوجوانان و خانواده ها بوده و محتواهای فرهنگی، مشاوره، تربیت فرزند و همسرداری در این قالب برای مادران اجرا و دانش آموزان و نوجوانان نیز از مفاهیم دینی و احترام به پدر و مادر بهره‌مند می‌شوند.

مجری طرح مساجد دوستدار خانواده ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان تصریح کرد: این طرح در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در شهرستان لنجان برگزار شد و دوره‌ مباحثی چون خانواده، فرزندپروری، همسرداری، نحوه تعامل در کانون خانواده و تقویت دانش اجتماعی در برابر آسیب‌ها به حاضرین ارائه شد.

وی  هدف از برگزاری این طرح را عمق‌بخشی به معارف قرآن و اعتقاد معارف اسلام در خانواده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر در گروه‌های سنی مختلف در این طرح یک روزه شرکت کردند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.